Všetko je objasnené

31 4 2
                                    

O šesť mesiacov neskôr

Pohľad Cat

Všetko je inak. Presne pred šiestimi mesiacmi ma poslal k vode Jin. Presne pred šiestimi mesiacmi som odišla od BTS. Presne pred dvoma dňami sa Rachel a Namjoonovi narodili dvojičky. Dievčatko Kim Čodžo a chlapček Kim Joonho. Presne pred šiestimi mesiacmi mi Tess oznámila že čaká dievčatko. Presne pred šiestimi mesiacmi som sa presťahovala do New Yorku. Presne pred šiestimi mesiacmi som sa dozvedela že som bola už v druhom týždni tehotenstva. A tak čakám chlapčeka. Jin bude otec.

Možno si poviete ako všetky tieto informácie viem. Zato že som od nich odišla neznamená to že sa s nimi rozprávam. Potom by ste asi chceli mať vysvetlenie ako to že si môžem dovoliť bývať v luxusnom byte v centre New Yorku a pri tom byť nezamestnaná. Moja mama sa dozvedela že bude babka a tak mi zariadila život ako v bavlnke. Možno by ste chceli vedieť či sa teším na to že budem mamou. Áno a veľmi. Len ma trápi to že ten malý nebude mať otca.

"Do bambusa! Došla mi nutella a uhorky!" poriadne som tresla dvierkami od chladničky.

"Tak si to musím ísť kúpiť. Jak sa mi len nechce" zťažka som si povzdychla.

Musím si niečo obliecť. Ale čo keď vyzerám ako velryba? Pochybujem že sa do niečoho zmestím. Ok tak dám si čierne legíny a nejaké to tehotenske tričko. Na maľovanie kašlem aj tak vyzerám hrozne. Akurát tak si dám vlasy do copu. A ešte jedna novinka. Znovu som blondína. Nechcela som už byť ryšavá.

Vzala som si doklady a peňaženku. Tak a môžem vyraziť kúpiť potraviny.

Pohľad Tess

Viete ak vaša kamarátka odcestuje na opačný koniec sveta od vás tak ste trocha smutný. Lenže ak čakáte dieťatko tak máte radosť. Ja zažívam obe situácie. Cat sa odsťahovala a čakám dievčatko. Som v siedmom mesiacmi plus nejaké týždne. Už som rozmýšľala nad menom a najviac sa mi páči Kim Meiying. Mne sa to meno veľmi páči ale neviem ako Taehyungovi.

Pohľad Rachel

Krik! Hrozný krik! Už to asi neznesiem. Som v pôrodnici a všade tu kričia malé deti. Moje deti sú celkom kľudne ale aj tak. Je tu hrozný krik. Už tu viacej nechcem byť.

Pohľad Nelly

Dnes je tretí týždeň čo som s Jungkookom spolu. Práve prežívam sen každej A.R.M.Y. Môj priateľ je zároveň aj môj bias. No je to vážne super. Len mi trocha dosť chýba Cat. Viem že čaká chlapčeka a veľmi jej to prajem. Žijem síce na Slovensku ale rozmýšľam že sa presťahujem do Soulu. S Kookiem si kúpime byt a všetko bude super.

Pohľad Jungkooka

Tak  všetko vysvetlím.
1. Chodím s Nelly
2. Namjoon má dvojičky
3. Cat čaká bábo. Viem o tom iba ja, Nelly a Tess
4. Jimin má nejakú známosť ale nechce nám nič povedať
5. Yoongi má už mesiac priateľsku menom Tayla (je z Filipín)
6. Hobi sa nedávno rozišiel so svojou priateľkou
7. Oddnes máme turné
8. Pozajtra sme v New Yorku
9. Chcem pozvať Cat na naše turné aby si to vyjasnila s Jinom

Pohľad Jina

Som sklamaný. Nebudem tvrdiť opak. Cat mám stále rád. Je to už šesť mesiacov čo sa to stalo. Mrzí ma že som jej nedovolil nič vysvetliť. Aj keď sa snažili chalani mi niekoho dohodiť stále ľúbim  Cat a verím že sa na tom nič nezmení. Ako úprimne neverím že ju znova stretnem alebo žeby mi odpustila. Veľmi som to zbabral asi to už ani nespravím. Len chcem aby vedela je ju veľmi ľúbim, nikdy som sa na inú od nášho rozchodu ani nepozrel a že mi je hrozne ľúto je som taký pablb a že som to všetko skazil.


Tak ľudia dnes krátka kapitola. Nečakajte odomňa že budem vydávať často kapitoly pretože som smutná z aktivity. V podstate iba jedna baba aktívne komentuje a dáva vote. Určite viete aj ona vie koho myslím. A chcem sa Ti poďakovať Tess že to nevzdávaš aj keď je tento príbeh hrozný.

Vaša autorka

Prečo práve oni ❤Onde histórias criam vida. Descubra agora