Takže je tu to sľúbené poďakovanie niekoľko osobám.
1. Najviac sa chcem poďakovať catty_kev. Ona tu bola od úplného začiatku. Pod každú kapitolu mi písala komentáre. A oni neboli len o tom že 'super kapitola' ale boli veľmi rozvinuté a písala v nich takmer všetko čo bolo v kapitole. Ani neviem ako sa jej mám poďakovať. Tess tebe patrí to najväčšie ĎAKUJEM! Vážne. Viem že tie kapitoly neboli niekedy ono ale ty Tess si pri mne v tomto príbehu bola vždy. Aj keď som to už pár krát chcela s týmto príbehom ukončiť tvoje komentáre ma vždy povzbudili. Len ti chcem povedať ďakujem pretože si tu bola, ďakujem že si neodišla. Vážne Ti veľmi ĎAKUJEM :*
2. Tie veľké poďakovanie alenkapopelasova. Alli vďaka za tú všetku podporu ohľadom tohto príbehu. Snažila si sa komentovať a dávať votes. Nie raz sme sa o tomto príbehu rozprávali v súkromnom živote. Viem že ťa nahnevalo (XD) že zomrel Alli. Ale neboj ja ti to nejako vynahradím. Som rada že si tu pri mne bola pri tomto príbehu. Tebe patrí tiež moc veľké ĎAKUJEM :-)
3. Do tretice všetko dobré. Chcem sa tiež veľmi pekne poďakovať _the_golden_maknae_. Nelly, ti si tu tiež vždy bola. Komentovala si a aj dávala votes. Tiež sme sa nie raz bavili o tomto príbehu v súkromí. Ďakujem ti za to že ťa bavilo to tu čítať keď viem že si čítala aj iné ( lepšie ) ff. Samozrejme aj tebe patrí obrovské ĎAKUJEM. A neboj keď sa stretneme tak ťa rozpučím jak žabu.
Tak samozrejme sa chcem poďakovať každému kto tento príbeh dočítal až sem. Viem že nie je nič moc ale som rada že ho aspoň niekto čítal.
Tak a toto je oficiálny koniec prvej časti Prečo práve oni. Netvrdím že nebude pokračovanie. Ak bude záujem tak áno. No veď všetko uvidíme.
Tak a Cat teraz dúfam že už vieš Prečo práve oni.
THE END OF STORY :-)
Vaša autorka
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...