Ľudia dnes som sa rozhodla dať do tejto kapitoly veľa pohľadov preto je názov taký aký je. Prajem pekné čítanie.
Pohľad Nelly
Zobudím sa na slnečné lúče ktoré presvitajú cez zatiahnuté žalúzie. Netiahnem sa pre mobil na nočnom stolíku a zisťujem že je osem hodín. Super raňajky sú iba do ôsmej. Tak asi musím skočiť do nejakej kaviarne. Keďže som s Jungkookom na izbe predpokladám že je na raňajkách. Obaja máme svoju vlastnú izbu ale kúpeľnú máme rovnakú. Veľmi lenivo vstanem z postele a došuchtám sa k môjmu kufru.
Dnes volím boyfriend nohavice, voľný bieli crop top. Schválené si vezmem čiernu spodnú bielizeň. Vezmem si ešte obyčajné biele kotníkové ponožky a idem sa pripraviť do kúpeľne. Jedným očkom nakuknem do Kookieho izby a pozerám sa na spiaceho aniela. Párkrát si ho odfotím a vojdem do kúpeľne. Tam si dám rýchlu rannú sprchu, oblečiem sa a jemne sa namaľujem. Keď už som hotová napíšem Kookiemu na lístoček kam idem aby sa nebál, schmatnem bielu kabelku kde si hodím mobil, peňaženku, moje slnečné okuliare keďže teraz mám imidžovky, doklady a preprový sprej. Veď človek nikdy nevie.
Keď už som na chodbe je tu hrobové ticho. Buď sú ostatný na raňajkách alebo ešte spia. Dnes majú znovu voľný deň no zajtra už začínajú koncerty. No a dnes idem s Kookom na rande. Keď sa to dá tak nazvať. Privolám si výťah. Na recepcii to tiež zíva prázdnotou. No nič. Vyjdem sa chodník uvidím malú kaviareň do ktorej ihneď vstupim. Usadim sa k oknu a čakám na obsluhu.
*medzi tým v hoteli*
Pohľad Cat
Moc sa mi nechce vstávať. Alli sa rozvaluje u Joona a ja nahmatám mobil aby som zistila koľko je hodín. Ou je pol deviatej. Super o pol hodinu máme raňajky. Keď nechápete ako to je tak ja to vysvetlím. Normálny hostia majú raňajky od 7.00 do 8.00 no a my to máme trochu inak. Nám sa začínajú raňajky o 9.00 a končia o 10.30. Áno máme o pol hodinu viacej ako ostatný návštevníci ale budiš. Na dnešok sa teším. Tess a V idú na rande, tak isto aj Kook a Nelly a Jin musí vyznať city tej starej tete na recepcii.
Aj keď sa mi nechce vstávať urobím tak. Z kufra si vezmem čierne rifle, modrý svetrík, čistú spodnú bielizeň a samozrejme čisté ponožky. V kúpeľni si dám rýchlu sprchu, oblečiem sa, vôbec sa nenalíčim a vlasy si dám do drdolu. Keďže Joon ešte spí a nechce sa mi ho budiť idem teda už na raňajky. Na chodbe stretávam Tess spolu s Taehyungom. Nevšimli si ma lebo o niečom veľmi horlivo debatuju pri výťahu.
Raňajky boli výborne. Teraz však ide Jin splniť svoju úlohu zo včera. Veľmi mu držím palce. Nelly na raňajkách nebola a Kookie povedal že sa išla najesť do kaviarne. Vôbec netuším prečo ale veď je to jej rozhodnutie. Všetci okrem Nelly stojíme na recepcii a nenápadne zakukujeme kedy príde ten náš Jin. Snažíme sa byť veľmi nenápadný lenže Alli stále vyvádza.
Pohľad Nelly
Keď už som vypila moje úžasné ranné expresso a poriadne sa najedla výrazným naspäť do hotela aby ma nehľadali. Keď už som na recepcii ani sa nestihnem poriadne prorozhliadnuť chytí ma niekto za ruku a vlečie na k pohovke. Ten kto ma tam ťahá je Kook a naznačuje mi aby som bola po tichu. Ja ho počúvnem a sadnem si s ním na pohovku.
Keď som sa poriadne porozhliadla zistila som že sú tu všetci. Snažia sa byť nenápadný. Chvíľu to nechápem no potom sa vo dverách od výťahu objaví Jin a ja hneď všetko chápem. Pomalým krokom si to namieril na recepciu. Všetci sa snažia nesmiať no ide im to ťažko. Ja iba s údivom sledujem čo urobí Jin.
Pohľad Jina
Mám tých najhorších kamošov pod slnkom ale aj tak ich mám rád. Vôbec sa mi nechce vyznávať city tej starenke keď niečo cítim k inej úžasnej osobe. Ach to je také ťažké. Schválené som sa dnes obliekol najlepšie ako som len mohol lebo tú osobu chcem pozvať vonku. Pomalým krokom idem k pultiku na recepcii a všímam si svojich "nenápadných" kamošov.
Teta na recepcii niečo ťuká do počítača a tvárí sa pri tom extrémne nezaujato. Ach jaj prečo? PREČO PRÁVE JA?! No ale musím to urobiť inak by som bol zbabelec. Prídem k nej ešte bližšie a jemne si odkašľem. Ona ani na malú chvíľu nedvihne pohľad a ďalej niečo ťuká do kompu. Teraz si ešte hlasnejšie odkašľem pri čom si zaslúžim jej pohľad.
"Potrebujete niečo? Alebo nebodaj sa niečo stalo?" Povedala nie veľmi zreteľnou Angličtinou s Francúzskym prízvukom. Vďačím Bohu že som dával pozor aspoň trochu keď nás Joon učil po Anglicky.
"Umh. Áno madam potebujem vám niečo povedať a je to dôležité" zaslúžil som si od nej otrávený pohľad.
"No tak hovorte. Nemám na to celý deň" jej prízvuk má trochu desil. Pozrel som na jej lístoček na ktorom bolo jej meno a mohol som začať.
"Vieš Gessile. Som veľmi hanblivý ale tebe to musím povedať. Od prvej chvíle čo som sem prišiel a ty si mi dala kľúče od mojej izby som sa do teba zamiloval. Obdivoval som ťa. Nechápem ako to všetko zvládaš. Si veľmi milá, talentovaná a pekná recepčná. Si slnko ktoré žiari aj v tých najťažších chvíľach a ja som si uvedomil že ťa milujem. Milujem každý tvoj sivý vlas, každú bradavicu a tvoj úsmev v ktorom chýba celá rada zubov. Milujem tvoj veľký nos a tvoju babičkouskú postavu a hlavne tvoje silné vetry. A preto ti vravím milujem ťa" civela na mňa ako na svätý obrázok.
Všetci moji kamoši sa rehotali ako zmyslov zbavený a tá babička menom Gessile si vzala svoju kabelku, vyšla von spoza pultíka a začala ma mlátiť. Keď už usúdila že som poriadne zbití nechala toho. Všetci sa tam od smiechu až váľali po zemi. Ja som sa pobral do svojej hotelovej izby lebo mi bolo extrémne trápne a to ešte chcem dnes to super dievča pozvať von. No ja neviem ako to dopadne.
Podľa mňa to tu môžem ukončiť. Tak v ďalšej kapitole bude rande Nelly a Kooka, Tess a Viho a Jina a........ Nechajte sa prekvapiť. Samozrejme môžete si do komentára typnúť. Chcem vám vážne poďakovať že si to čítate som za to veľmi rada. Za každý vote, komentár či follow mám obrovskú radosť.
Otázka: Máte radi knižnú sériu kroniky Narnie? Pretože ja to milujem. Kľudne mi do komentára napíš či to poznáš alebo si to čítal/a.
PS: už mám celú sériu prečítanú. A ďakujem alenkapopelasova že mi to odporúčala.
Vaša autorka :-)
ESTÁS LEYENDO
Prečo práve oni ❤
FanficNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...