OMG!!!!

33 4 6
                                    

Pohľad Cat

Jeden z ochranky má viedol cez úzku chodbu. Bolo počuť obrovský krik takže predpokladám že sme veľmi blízko haly kde to bude. Nemám rada koncerty ale tento bude no..... iný. Lenže ochrankár odbočil do inej uličky a krik slábol. Neskôr otvoril dvere a ja som vstúpila dnu. Na pohovke sedel Kookie. Hneď som sa k nemu rozbehla.

"Ahoooooj!" uvítal ma a vrúcne ma objal.

"Ahoooj! Veľmi si mi chýbal"

"Veď aj ty mne tehuľka" pozrel mi na bruško.

"Jeeej. Môžem?" ukázal na neho.

"Jasné že môžeš" povolila som mu a on mi položil ucho na bruško. Bol to veľmi pekný okamih.

"Tak tu máš. Dám ti VIP vstupenku takže budeš úplne vpredu. Ale neboj nebude to nič hrozné ani žiadna tlačenica" usmial sa a odtiahol sa od môjho bruška.

"Čo ja viem. Nie je to dobrý nápad. Nemáš nejaký lístok úplne dozadu?" Kookie sa šibalsky usmial.

"Bojíš sa reakcie Jina však. Ale neboj sa. Určite to nebude nič hrozné" po jeho slovách som sa necítila nejako dobre.

"Tak dobre teda ale aj tak dosť sa bojím" ešte ma objal kým k nám prišla ochranka. Zakývala som Kookiemu a nechala sa odviesť do haly.

Usadila som sa do prvej rady presne do stredu. Bol tu krásny výhľad na pódium. Okolo mňa bolo veľmi veľa dievčat a každá jedna pišťala a kričala jedno slovo BTS. Bola tu úžasná atmosféra.
Cítila som sa tak sama aj keď okolo mňa bolo mnoho ľudí rôzneho pohlavia a veku. Zrazu sa na veľkej obrazovke objavil odpočet. Za päť minút uvidím Jina a ostatných. OMG!!

Pohľad Jina

Dnes máme koncert v New Yorku. Kookie mi povedal že má pre mňa prekvapenie. A že vraj to prekvapko bude na dnešnom koncerte. Tehotná Tess mi už pripravila oblečenie. Lenže mne sa nejako nechce ísť na ten koncert. Aj keď tam bude prekvapko.

"Čo si taký bez duše Jin" pozrela na mňa Tess.

"Ja neviem. Mne sa tam nechce ísť. Chýba mi Cat. Veľmi ľutujem toho čo som jej povedal. Bol som moc podráždený" rozplakal som sa.

"No tak, šššš Jin. To bude dobré. Neboj toto nie je koniec aj keď si to myslíš"

"Tess ja-" objala ma.

"A teraz tam choď. Nemôžem sa rozčulovať lebo bude malá kopať a to nechceš lebo budem zlá" pohrozila mi.

"Okj ďakujem Tess"

"Nemáš vôbec za čo"

Pohľad Cat

Keď už bolo na odpočete pätnásť sekund všetci pišťali a odpočítali. Tá atmosféra bola na nezaplatenie. Zrazu sa odpočet skončil a na pódium nabehli chalani. Keď som ich videla myslela som že odpadnem. Bolo to úžasné. Každého zdravili a boli celkovo úžasný. Kookie sa pozrel mojím smerom a žmurkol na mňa.

"Ahojte. Chceme vás privítať na dnešnom koncerte" zakričal Jin "ale najprv chcem niečo povedať. Raz som poznal lásku svojho života. Stretli sme sa v našom sídle, narazila do mňa. Hneď som sa do nej zamiloval. Mala úžasné oči. Bola krásna. Túžil som po nej. Neskôr sme spolu začali chodiť. Bolo to úžasné. Lenže ja som to pokazil. Snažil som našu rozprávku. Miloval som ju a stále ju milujem. Cat ak sa pozeráš z domu alebo si tu ozvi sa prosím" podskočilo mi srdce. Zrazu na mňa namieril reflektor.

Každý na mňa pozrel aj Jin. V jeho očiach sa blyskli slzy. Nebudem klamať aj ja som mala v očiach slzy. Zrazu po mňa prišiel ochrankár a odviedol ma na pódium.

"Cat" vydýchol Jin.

"Ahoj" prišla som bližšie.

"Chýbala si mi. A to veľmi" pozeral mi do očí.

"Veď aj ty mne" slza sa mi skĺzla po líci.

"Nemyslím si. Vidím že si si asi niekoho našla" ukázal na moje bruško. Dav stíchol.

"Jin to nie je tak ako to vyzerá"

"Vážne a jak to asi je" povedal ironicky a ja som prišla bližšie. Aj on plakal. Každá jedna kamera na nás mierila. Bolo to divné.

"Vieš potom čo sa nám to stalo som sa sem presťahovala. Lenže Kookie mi včera volal aby som prišla. Pretože ja nikoho nemám. To čo nosím pod srdcom je tvoje Jin. Ty budeš otec. Či sa ti to páči alebo nie" dav začal  vyšilovať.

"Ja-ja budem otecko" prúdy sĺz mu stekali po líciach ale aj mne.

"Ja budem OTEC" zakričal do mikrofónu.

Potom prišiel ku mne a pobozkal ma. Dav šialeno zakričal a chalani tlieskali.

"Sľub mi že ma už nikdy neopustíš"

"Sľubujem" znovu ma pobozkal. Bolo to úžasné.

Všetko už bude iba dobré.

Takže ľudia je tu posledná kapitola. Už iba epilóg a je tomuto príbehu koniec. Bude mi to chýbať. Takže poprosím ešte o podporu.

Vaša autorka :-)

Prečo práve oni ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora