Nelly?!

51 4 19
                                    

Ahojte ľudia. Ďakujem za podporu. Už dlho sa držíme na #1 v bts ff. Veľmi pekne ďakujem

Pohľad Cat

Čakám a čakám a čakám a tej Nelly niet. Viete má dnes prísť do Paríža a jej let mal prísť už pred pätnástimi minútami! Agh som zvedavá prečo ma také oneskorenie. Chalani tu so mnou čakajú. Všetci sú zamaskovaní aby ich nik nespoznal no je to ťažké. Viete sú niektorí fanúšikovia ktorý ich spoznajú aj po tme, či iba ak by videli ich bradu, ucho či oko. Teraz sa dahadujú ktorý má väčšie svaly. Správajú sa ako malé deti. Ale aj tak ich mám rada.

Ako tak sa rozplývam nad chalanmi ani som nezaregisrovala kedy prišiel let Nelly. Zrazu sa pri mne ocitne brunetka. Taká vysoká ako ja. Vlasy má rozpustené, jej tvár zdobia maličké pehy a oči má ako dva uhlíky. Tmavé ale predsa žiarivé. Na sebe má modré šaty v ktorých jej krásne vyniká jej štíhla postava. Stojí vedľa mňa s kufrom ako obarená. Asi spoznala chalanov. Viete ona nevie pre koho pracujem. Iba som ju pozvala na dovolenku.

"Cat? Ty si nevravela že na letisku uvidím BTS"

"Aj ja ťa rada vidím Nelly. Aký bol let? No a vieš jak to len povedať. Ja pre nich tak trošku pracujem no" vyvalila na mňa oči.

"To si mi chcela kedy povedať? Ako sa s nimi budem v kontakte? OMG! To je úžasne!!!!" vyšiluje.

"Pšt Nelly. Nikto nevie že sú to oni. A teraz poď pôjdeme na hotel. Hej a ešte jedna vec si na izbe s Kookiem. Viem že JK je tvoj bias" tak pevne ma objala že som nemohla dýchať.

"Prepáč nechcela som ťa spučiť" pozrela na mňa ospravedlňúco.

"Ale no tak. Tieto objatia mi chýbali. Kľudne to zopakuj" znovu sa na mňa vrhla. Tak sme tam stáli kým nás neprerušil Jin.

"Prepáčte že ruším túto dojemnú chvíľu ale už prišla limuzína" mali ste vidieť Nelly.

"OMG!!!! To je Kim Seokjin" znovu vyšilovala. Ten jej dal ruku na ústa a ťahal nás k limuzíne. Všetci už sedeli. Nelly bola v siedmom nebi. Sedela vedľa Kookieho a celá sa červenala. O niečom sa rozprávali a potom sme došli k hotelu. Máme nové rozmietnenie na izbách: Jin s Jiminom, Kookie s Nelly, Hope s Yoongim, V s Tess, a ja s Joonom.

Všetci sme si vzali z kufra naše kufre a zamierili sme do hotela. Ani netreba vravieť aký to bol hotel. Dajme tomu že ubytovanie manažérov muselo stáť majland. A to doslova. Na recepcii bola milo vyzerajúca pani no bola hrozne nevrlá. No čo už. Nelly celý čas nič nepovedala. Stále obdivovala chalanov. Keď sme dorazili k našim hotelovím izbám všetci sme si šli oddýchnuť.

Zrazu ma niečo zobudilo. Ale to bol len Alli. Ľahol si na moje nohy. Au ale bolí to. Veď si mi na nohy ľahla päť kilová kolia. Presunula som ho na Namjoona ktorému to očividne nevadí. Pozrela som na hodiny a zistila som že je päť hodín po obede. Namjoon ešte spal a tak som si prezerala sociálne siete. Keď ma to omrzelo tak som napísala Tess čo robí. Vravela že nič a tak môžem kľudne prísť.

Ako nejaký agent som sa vyplížila z izby. No na moje šťastie som si buchla nohu do zárubne dverí. No bolelo to hrozne. Prešla som na koniec chodby a jemne som zaklopala na dvere Tess. Ozvalo sa tiché ďalej a tak som prišla do ich izby. Bola taká ako naša. Tess sedela na posteli a bola na mobile a po Taehyungovi ani stopy.

"Ahoj Tess" pozdravila som moju kamošku.

"Ahoj Cat poď ďalej" usmiala sa a urobila mi vedľa nej miesto. Vipla telefón a naznačila mi že môžem hovoriť.

"Vieš zobudil ma Alli a už som nemohla zaspať. A ty prečo si hore?"

"Vieš Tae išiel ku Yoongimu hrať fľašu. Aj ja som chcela ísť ale napísala si mi tak som tu ostala"

"Vieš čo Tess. Poďme za nimi a zavolajme aj Nelly. Aspoň sa vám môže predstaviť" Tess sa usmiala.

"Jasné prečo nie. Je to dobrý nápad" zdvihli sme sa z postele.

Tess zamkla izbu a šli sme na izbu Nelly a Jungkooka. Keď sme otvorili dvere vybafol na nás JK len v uteráku. Zakrila som si oči sa on sa zasmial. Potom išiel do kúpeľne a mi za Nelly ktorá sedela na posteli a bola na mobile. Keď nás zbadala mobil chytro odložila a usmiala sa od ucha k uchu.

"Čo vy tu tak neskoro" vstala a objala nás.

"Ale nie je neskoro. A prišli sme sa ťa opýtať či s nami nechceš ísť k Yoongimu" usmiala som sa.

"Že váhate. Ideme!" zavelila.

Jungkook sa sprchoval a my sme šli na izbu Hobiho. Netrvalo dlho a boli sme pred ich dverami. Jemno sme zaklopali a hneď nato nám otvoril dvere Hope. Usmieval sa od ucha k uchu. Nečudujte sa on sa usmieva stále. Vošli sme dnu a zbadali sme trojicu chalanov v "kuchyni" za stolom. Bol to V, Jin a Jimin a na niečom sa dohadovali. No ale nikde som nevidela Yoongiho.

"Hope kde je Suga?" predbehla ma Tess.

"Viete on teraz spí lebo vymýšľal texti zatiaľ čo som spal ja. Veľmi maká na novom albume. Chce aby bol perfektný" posadilli sme sa ku chalanom.

"Nie vravím vám že som vás našiel všetkých v košíku pred mojimi dverami" trval na svojom Jin.

"Áno mami. Nad nami si sa zľutoval lebo si nás chcel najprv uvariť" doberal si ho Jimin.

"No dovoľte. To by som svojim deťom nikdy neurobil" bránil sa Jin.

"Viete čo idem zavolať Namjoona a Jungkookieho že môžme začať hrať" ponúkol sa V. My ostatný sme prikývli na znak súhlasu.

Tak toto bude ešte dlhá noc.

Ahojte ľudia dúfam že ste na mňa nezabudli. Mám toho veľa ale snažím sa. Wattpad asi hnevá lebo mi to nechce pridať foto Nelly tak sa nehnevajte. Poprosím vás on názor. Prajem vám každému pekný deň.

I love all.

Vaša autorka :-)

Prečo práve oni ❤Where stories live. Discover now