Som veľmi rada že si čítate môj príbeh. Keď chceš byť pozdraveni alebo chceš aby som ti venovala kapitolu tak mi napíš.
Hurá dnes je sobota. Neviem čo budú chalani chcieť robiť ale ja chcem asi iba ležať v posteli. Alli a ja len tak polihujeme keď mi niekto zaklope na dvere.
"Ahoj" to nieje možné je to Namjoon"prepáč že som na teba bol včera hnusný. Dnes ráno som mal riadnu opicu. Tak ma napadlo že ti to vynahradím" pozrel na mňa prosebne ale aj nervózne.
" Ok. Ale to čo si povedal včera bolo hnusné. A ešte. Barbie teda Rachel to nebude prekážať?" chvíľu na mňa hľadel ale spamätal sa.
"Vieš ona je celý výkend na chate s kamošmi. Ja som nešiel lebo nemá na to čas"
" A kam chceš ísť?"
"Čo tak na kafé a na dobré jedlo?"
" Ok" prikývnem a idem sa chystať.
Hodím na seba obyčajne biele tričko, mikinu s potlačou One direction a obyčajne rifle. Vlasy si jemne natočim a umyjem si zuby. Ani nemám chuť sa maľovať. Alliho beriem zo sebou.
Namjoon už čaká a keď uvidí že mám Alliho tak trochu skamenie.
"Sorry ale on s nami ísť nemôže"ukázal na Alliho.
"Prečo?" Nechápem.
" Do kaviarne a ani to tej reštaurácie ho nepustia sorrko"
"Ok. Tak sa idem opýtať chalanov či mi ho nepostrážia.
"V. V počkaj" kričím na Viho.
"Áno Cat? Niečo treba?"
"Vieš...aj hej. Nedáš prosím pozor na Alliho. Idem do mesta s Namjoonom" trochu vygúľa oči ale ozve sa.
"Jasné že váhaš. S chalanmi na neho dáme pozor. Ty si to uži" venuje mi úsmev.
******
S Namjoon sme sa vybrali na dobré jedlo. Potom na kafé a na koniec k neďalekému jazeru.
"Tak Cat povieš mi niečo o sebe?" Váhavo začne
"Mám rada módu, hudbu , zvieratá a prírodu. Žila som s ocinom ktorý je hokejista. Mama sa na mňa vykašlala. Teraz je niekde vo Vegas. Ona je speváčka. Mala som snúbenca... Neviem čo ešte chceš vedieť."
"Akého speváka či speváčku máš rada?"
"Ja počúvam Arianu Grande, One direction aj keď už nie sú, občas Demi Lovato či Blackpink"
"A nás?" Pýta sa
"Ja moc nie. Ale asi začnem keď pre vás robím. Počúva vás hlavne moja kamoška Nelly a sesternice Mary a Dory a to mi pripomína že si od teba poprosím autogram pre tie A.R.M.Y" obidvaja sa usmejeme a on mi dá tri autogrami.
"Inak chalanov z One direction poznám. Možno ťa aj predstavím keď budeš chcieť. A to mi hovorí že poznám aj Arianu Grande. Ona je dnes vlastne v Soulu tak môžme za ňou skočiť" na obe otázky prikývnem kladne a mi sa vyberieme za Arianou.
*********
"Ahoj Ari" pozdravý ju Namjoon"Ahoj RM. Kdo je toto?" Ukáže na moju maličkosť.
"To je naša nová stylistka a kamoška. No tak predstáv sa nie?" rýpne si Kim.
"Ahoj ja som Cathrin Mohlerová. A inak máš úžasný hlas Ariana" ona sa usmeje.
"Ďakujem. A ty si dcéra Jenny Mohlerovej? Wow tak to je sila. Jenny je môj dlhodobý vzor" nevedela som že tak zareaguje.
"Poďte dnu. Veď nebudete predsa stať pred hotelovou izbou" obaja sa vídame dovnútra.
"Prečo si vlastné tu ?" Pýtam sa
"Mám tu pár koncertov ale v pondelok odchádzam do Francúzska" wow takže ona ide do Francúzska.
Ešte chvíľu sme tam tak kecali a potom sme sa vybrali domov. Ariana povedala že si to niekedy určite zopakujeme.
Doma nás čakal iba V a Alli. Ostatní nikde. Vzala som teda Alliho a vidala som sa do izby. Urobila som si teplú vaňu, večernú rutinu a vhupla som do pyžama. Chvíľu som ešte pozerala film no potom som zaspala.
Prepáčte že taký krátky diel ale už som ho mala napísaný a vymazal sa.
Mám vás rada ❤
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...