Ľudia naozaj ďakujem za každý komentár a za každý vote. Robí mi to veľkú radosť. Prajem príjemné čítanie.
Pohľad Cat
Tri týždne takže celý mesiac sme mali mini tour. Včera bol oficiálne posledný benefičný koncert a dnes sa ide domov. Je to divné rozprávať vile chalanov domov. Za ten čas čo sme boli na tour som sa dokázala veľmi zblížiť s Jinom, Namjoonom a získala som úžasnú kamarátku. Tess. Samozrejme mám aj Nelly ale tá tu so mnou nebude žiť. Je zaujímavé ako sa k nám chalani správajú. Sme ich personál a berú nás ako rodinu. Neviem čo by som robila keby že do tejto práce nenastúpim.
Práve sedím v lietadle pri okne a čakám na tom kým sa dá lietadlo do pohybu. Áno sme v našom súkromnom lietadle a za päť minút odlietame do Soulu. Možno sa pýtate ako bolo na večeri s Jinom. Celkom faj. Zistila som však že jedlo v reštaurácii na špici Eiffelovej veže nechutí ani zďaleka tak dobre ako zapekané cestoviny od Jina. Vedľa mňa sedí Nelly a tá ešte pred vzletom zaspala. Strašne sa teším že pôjde na dva týždne k nám do sídla. Je to ako splnení sen môj aj jej.
Keď nám letuška dokončila prednášku o bezpečnosti a lietadlo vzlietlo prišla moja obľúbená časť letu. Vyjedanie vozíka s občerstvením. Alli musel ísť chudák do priestoru pre domácich miláčikov takže nemôže byť pri mne. Keď konečne dorazil ten vozík vzala som si toho naozaj veľa. V lietadle je podozrivo ticho a to sa mi nepáči. Buď všetci spia čo pochybujem alebo majú slúchadlá v ušiach a nevnímajú svet. Do mrkvy. Práve mi spadla na zem tyčinka. Takže keď prídeme do Soulu urobím jej pohreb. No veď predsa s takým good jedlom sa treba good rozlúčiť.
Nahnem sa nad sedadlo predomou a zisťujem čo robia chalani. Vyzerám pri tom ako nejaká sonda. Mali Yoongi sladko spí, Namjoon sedí pri okne a počúva hudbu, Jin a Kookie hrajú karty,Tess spí na Taehyungovom ramene a on si ju veľmi "nenápadne" fotí a Hobi a Jimin si niečo šepkajú. Keď som zjedla všetko čo som mala tak si dám aj ja slúchadlá do mojich uší a pozerám von oknom.
Ani neviem ako ale zaspala som. Zobudila som sa tesne pred pristátím. Stále je tu ticho a niektorí aj spia či hrajú karty. Keď sme pristáli ponaťahovala som si kosti a vyliezla som von z liatadla. Nikomu nebolo moc do reči a to je divné keďže tuna sa vždy niekto smeje. Keby ste sa pýtali čo je s tou mŕtvou tyčinkou tak už pohreb nebude. A to z dôvodu toho keď sme vystupovali Hobi si všimol že ju nesiem a zjedol ju. Bolo to podporné. Veď zjedol mŕtvu tyčinku!!!!!! No hrozné.
Konečne je pri mne aj Alli a už všetci sedíme v limuzíne. Nikomu sa nechce rozprávať čo je divné. Dosť divné. Ako neviem čo si mám o tom myslieť ale myslím že sa stane niečo neočakávané. To som ešte nevedela že moja predtucha bude správna. Keď nás vodič konečne zaparkoval pred vilou všetci sme sa z limuzíny rozbehli a vyzerali sme pri tom ako stádo divých kráv.
"Už bežím moja posteľ!!!!! Tie postele na hoteloch sú hrozné!!!!" Behal ako zmyslov zbavený Yoongi. No on a jeho spánok a posteľ.
"Moje varechy, moje hrnce!!!! Namjoon opováž sa k nim priblížiť!" Kričal Jin. Všetci sme vyzerali ako keby nás vypustili z blázinca.
"Namjoon opováž sa priblížiť ku mne do izby! Počas mini tour som si kúpil nábytok ktorý si mi minule celý roztrepal!"
"Ukľudni sa Jimin. Nemám v pláne ti zničiť nový nábytok" obhajoval sa Namjoonie.
No vážne vyzeráme ako nejaké gorily zo zoo. Všetci vbehli dnu iba mi dievčatá sme sa správali disciplinovane. Vzali sme si kufre a ja samozrejme Alliho. Nelly sme ukázali jej izbu a veľmi sa jej páčila. Ja som šla do svojej izby a vybalila som si všetko. Alli sa uvelebil do svojho pelechu a okamžite zaspal. Moje skriňa je znovu plná a zrazu mi niekto zaklopal na dvere.
"Ďalej! Nech si ktokoľvek poď ďalej" otvorili sa dvere a za nimi stála Rachel. Bol to šok ju som tu naozaj nečakala. Vyzerala že preplakala nie jednu noc.
"Môžeme sa porozprávať prosím?" Vyzerala že to potrebuje.
"Okey. Ale prosím normálne a nenadávaj mi" prikývla a sadla si na okraj mojej postele.
"Potrebujem ti niečo povedať a veľmi sa to bojím povedať" dosť sa zamotávala. No ale som zvedavá čo z nej vypadne.
Tak ľudia dnes krátka kapitola ale je tu napätie. Takže tešte sa na ďalšiu. Dúfam že ma chápete že nemôžem stále vydávať dlhé kapitoly alebo vydávať ich každý druhý deň. Prosím napíšte mi do komentára či myslíte že Rachel povie Cat.
Vaša autorka :-)
ESTÁS LEYENDO
Prečo práve oni ❤
FanficNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...