Pohľad Cat
Dnes to bude ďalšia zastávka a to Paríž. Tam budeme znovu týždeň a potom šup znovu do Soulu makať na novom albume. Nechce sa mi veriť ale už je pomaly koniec Mini tour. Za ten čas som sa s Joonom celkom zblížili. Boli sme veľakrát spolu na obed. Ale samozrejme že v utajený ako agenti 007 sme sa plížili do reštaurácie. Alli a Kookie si vybudovali krásny vzťah. No a V a Tess. Ty sú obaja šťastný. Sú ako zamilovaní puberťáci. Sú hrozne zlatý. Keď sa dá tak nám Jin ukazuje jeho kulinárske kúsky. On je ako môj naj kamoš. Je tiež super. Nedávno sa Yoongi dostal von z depresií, Jimin je stále naše slniečko. No a Hobi? Tak ten sa má nadmieru dobre. Vždy je celý vysmiaty.
S úsmevom na perách vstávam a mierim k svojmu cestovnému kufru kde si vyberiem oblečenie. Joonie ešte spí. Inak Alli dnes spal u Kookieho a Jina pretože si to vyžobrali. Pre dnešok si beriem tričko s Eiffelovou vežou (sorry nwm jak sa to píše XD), roztrhané rifle a rifľovú bundičku. Jemne sa nalíčim a vlasy si taktiež jemne nakulmujem. Ponožky si dám iba obyčajné biele kotníkove a topánky si potom obujem. Ale aj tak si tie Conversi pripravím.
Jemne sa snažím zobudiť Joona no moc mi to nejde a tak zvolím inú taktiku. Možno drsnú ale v jeho prípade určite účinnú.
"Joonie. Volal pán z recepcie. Máš ísť okamžite uhradiť škody ktoré si napáchal" viete on je kazisvet a no......pár emh dosť vecí v hotely ako to len povedať no........zrovnal zo zemou.
"Počkať čo veď povedal že je to v pohode. Cat prosím pohovor si s ním. Na tvoj šarm určite dá" hneď je v sede a prosí ako malé decko.
"Ale no tak Joonie ja tu nebudem večne. Takže šup šup obliecť sa a potom vyraziť na recepciu" pohladila som ho po vlasoch a on sa neochotne vybral do kúpeľne. Keď už bol hotoví tak si vzal peňaženku a išli sme na recepciu. Som zvedavá ako sa bude tváriť keď zistí že som si z neho urobila srandu.
Čakáme na výťah. Všade v izbách našich kamošov je ticho. Veď aby nie keď je šesť hodín ráno. Lietadlo nám letí o dvanástej takže aj ich budem musieť zobudiť. Keď príde výťah nastúpime obaja. V Berlínskom hotely sme na úplnom vrchu v izbách aby nás nerušili fanúšikovia. Keď už sme na recepcii Joon sa vyberie k recepčnému. Ten s hrôzou v očiach sleduje Namjoona. Asi sa bojí že mu oznámi že sme zdemolovali podkrovie.
"Umh dobrý deň" ozve sa prvý recepčný a celý sa klepe. Hej veď on je nový nikdy som ho tu ešte nevidela.
"Dobrý deň ja som Kim Namjoon a vy ste asi nový však?" pozrie naňho Joonie a ten chalan ako dobyté šteňa odpovedá.
"A áno som tu nový mám tu brigádu. Prajete si niečo pán Namjoon"
"O áno a prosím tykaj mi. Nie som až taký starý. Volali ste ma aby som prišiel uhradiť škody ktoré som emh napáchal. Tak som tu"
"Prepáčte ale asi sa stala chyba ja som vás nevolal" Namjoon najprv naňho pozerá ako na zjavenie no potom sa otočí na mňa.
"To ty!" vykríkne cez celú recepciu.
Ups. A teraz utekám na výťah. No na moju smolu ujde. Namjoon ma dobehne a začne ma štekliť. Lenže ja nie som šteklivá. Keď vidí že nemá žiaden úspech tak to vzdá a ideme si pobaliť veci a zobudiť chalanov.
************
Práve čakáme na letisku. Chalani sa bijú so sedacími vakmi. Vyzerajú komicky. Vojnu zatiaľ vyhráva Kook a Hope to už vzdal. Ostatný sa bijú ako o život. Ja sa na nich pobavene smejem a pozerám von gigantickými oknami. Každú chvíľu nejaké lietadlo vzlietne alebo pristane. Neskutočne sa teším do Paríža. Ešte včera som zajednala lístky do Paríža aj mojej úžasnej kamarátke Nelly. Big hit jej rezervoval hotelová izbu na celý týždeň a potom s nami poletí do Soulu na ďalší týždeň. Nehorázne sa na ňu teším.
" Prosím účastníkov súkromného letu lietadla BTS aby sa dostavili ku lietadlu. Lietadlo odlieta o päť minút" práve oznamujú môj let. Uchopím môj príručný batoh a idem za chalanmi.
Všetci si posadáme na miesta. Ja sedím medzi Jinom a Namjoonom a oproti mne sedí Kookie a Yoongi. Nasadím si slúchadlá ktoré zapojím do môjho Iphonu. Aj ten som dostala od mojej "milovanej" bohatej mamičky. Keď už na mňa nemá čas tak mi aspoň kupuje pekelne drahé veci. Medzi to patria rôzne drahé kúsky, drahá elektronika, šminky, školy a neviem čo ešte. S postenou hodbou zaspávam. Jediné čo vnímam je melódia pesničky Nialla Horana Black and white.
"Cat musíš vstávať už sme tu" budí ma známi hlas. Tess.
"Ešte chvíľku Tess" ona sa usmeje. Cítim to.
"Prepáč spachtoš ale musíš vstávať sme v Paríži" hneď jak povie slovo Paríž sa vymrštím do sedu.
Ako trafená vybehnem z lietadla. Áno naozaj som v Paríži. Nemôžem tomu uveriť. Som tu s úžasnou kapelou, úžasnou kamarátkou a tou myslím Tess a za chvíľu príde i moja naj kámoška. Nemôžem sa dočkať.
Ľudia dnes krátka kapitola. Dúfam že sa nehneváte ale mám toho dosť. Mám váš veľmi rada. Každého môjho čitateľa. Inak pokúsim sa vydať kapitolu aj k Ja a päť osobností ale nič nesľubujem. Napíšte mi pls do komentára čo si myslíte o tejto kapitole.
Chcem ešte poďakovať mojím štyrom úžasným kamarátkam. Dve sú z Česka a poznáme sa cez Wattped _Tress18_ a tess_kevin_direction. A dve sú zo Slovenska a obe poznám v realite Bunny_Kookie_Jk_7 a alenkapopelasova. Ďakujem vám dievčatá vážne si cením vašu podporu a to čo robíte.
Mám váš rada.
Vaša autorka :-)
YOU ARE READING
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...