Pohľad Cat
Tak dnes je ten deň. Dnes sa vydávajú tie naše hrdličky. Pred pár dňami nám dokonca Tess oznámila že je tehotná. Taehyung bol z toho strašne šťastný. Dal to asi na každú sociálnu sieť, vymýšľal mená, volal každému z rodiny, pozeral na internete rôzne veci pre bábätká. No bol z toho úplne vedľa. Je prehnane starostlivý. Ale nemôžem mu to mať za zlé. Veď bude to bábo jeho prvorodené.
Vo vile je veľký ruch. Každý sa pripravuje. Tess uteká pred Taehyungom pretože ju stále niečím kŕmi, Rachel už pred pol hodinou odišla ku kaderníčke, Namjoon hľadá motýlika, Nelly, Kookie a Jimin sa obliekajú, Yoongi s Hobim pripravujú svadobné auto a Jin vybavuje jedlo. No čistý chaos. Ja si úplne v pohode jem moje raňajky a smejem sa na tom ako sa práve podkol Namjoon a Jinov hrniec.
Nelly, Tess a ja sme družičky a tak máme rovnaké šaty. Sú celé slabo modré. Nie sú nijak extra zvláštne ale sú vcelku pohodlné. Svadba bude síce na úrade ale potom sa presúvame do nejakého luxusného hotela. Na úrade môžu byť iba rodinný príslušníci. Nechápem načo potom chcela Rachel družičky keď tam nebudeme. No dobre nestarám sa do toho. Inak naši novomaželia idú na svadobnú cestu na Hawai.
"Nevideli ste niekto moje náušnice?"
"Nelly ak myslíš tie ktoré držíš v ruke tak som ich videl"
"Ďakujem Kookie si poklad"
"Ale no tak Tess. Čakáš moje dieťa. Daj si prosím aspoň lyžičku toho smutie"
"Nie TaeTae. Musím sa ísť obliecť inak prídeme neskoro"
No veď vravím čistý blázinec. Namjoon našiel to čo hľadal, Nelly vyzerá úžasné, tak isto aj Kookie a Jimin, Tess sa zamkla v izbe aby sa mohla obliecť, Taehyung stojí pred tími dverami a čaká kým vyjde Tess von, Hobi a Yoongi už dokončili výzdobu no a môj Jin dotelefonoval. Je trochu vytočený lebo mu niečo zatrhli.
"Láska a ty sa nejdeš obliecť?"
"Nie Jinie ešte máme kopec času. Nechápem prečo sa tak ponáhľate" všetci si oddýchli a zvalili sa na gauč. No aspoň Nelly, Kookie, Jimin, Yoongi a Hobi. Tae stále čaká na Tess.
"Máš pravdu. Čo by som bez teba robil?" obíme ma môj priateľ. Awwww to slovo tak pekne znie.
"Tak to absolutne netuším" usmejem sa.
O pár hodín
"Tak a teraz prosím privítajte manželov" každý v sále zatlieska.
Áno už sa vzali a teraz už iba oslavujeme. Ako Rachel je pekná nevesta ale viem že mne a Jinovi by to pristalo viacej. Rodina Rachel je divná. Všetci tak na každého zazerajú. Ona má dvoch starších bratov a iba mamu. Jej otec tu má iný doprovod. Namjoonova rodina je super. Jeho mamka je vážne milá a otec tiež. Chvíľu tu bola aj jeho sestra ale bohužiaľ odišla. Pred budovou v ktorej sa nachádzame je mnoho novinárov.
Namjoon si ešte pozval nejakých kamarátov zo strednej. Rachel urobila to isté. Samozrejme je tu mnoho celebrít. Napríklad Joe Jonas so svojou tuším manželkou Sophie ktorá je tehotná, sa mi zdá že som si všimla aj červenú šticu Eda Sheerana (neviem jak sa píše sorry), Zayn Malik a Gigi tu tiež nesmú chýbať, Niall Horan sa baví pri stole s občerstvením s Arianov Grande a je tu samozrejme mnoho ďalších.
"Zatancuješ si princezná?"
"Veľmi rada Jin"
Vezme ma do kruhu kde sa tancuje. Práve hrajú nejakú pomalú pesničku a tak sa kýveme do rytmu. Hlavu si položím na jeho hruď a on ma obíme. Netuším aká pesnička hraje alebo kto ju spieva vnímam len tlkot Jinovho srdca. Je to taká romantická chvíľa. Lenže pesnička skončí a nahradí ju niečo rýchlejšie. Jin predvádza rôzne tanečné štýli a ja sa neviem prestať smiať. Neskôr sa k nemu pridal aj Hobi.
Oslava je v plnom prúde lenže mne nie je moc dobre. Celý čas som nepila. Či už alkohol alebo niečo iné. Asi to bude z toho. Hlava sa mi moc krúti a nie je mi dobre. Zamierim rovno ku stolu s nápojmi a snažím sa toho vypiť čo najviac. Lenže hlava sa mi stále krúti. A tak prídem k oknu a otvorím ho. Vykuknem von a hneď ma ofúkne chladný vietor.
"Je ti niečo Cat" príde ku mne Namjoon.
"Iba ma bolí hlava. Asi pôjdem poprosiť Jina aby ma odniesol spať"
"To je v pohode. Ja ťa môžem odviesť ak chceš" ponúkol sa Joon.
"Nie netreba veď predsa to je tvoja oslava" on sa iba zamračí.
"Vieš bavím sa tu ale Rachel si ma trochu nevšíma. Toľká irónia však" znie trochu sklamane.
Možno by nevadilo keby ma odviezol späť. Ale to som ešte nevedela čo sa stane.
Tak čo poviete? Mne osobne sa táto časť veľmi nepáči. Príde mi suchá a taká že nedáva ani hlavu ani pätu. Veď dajte vedieť vy.
Vaša autorka :-)
ESTÁS LEYENDO
Prečo práve oni ❤
FanficNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...