Telefonát a pozvanie

24 3 0
                                    

Pohľad Cat

Volalo mi neznáme číslo. Síce ja neznáme čísla neberiem ale pre dnešok som sa rozhodla že ho vezmem. Možno je to dôležité.

"Haló" nič lepšie ma nenapadlo ako sa ozvať.

"Ahoj Cat" ten hlas mi bol povedomý.

"Dobrý. My sa poznáme?" na druhej strane hovoru bolo počuť pár nadávok.

"Prepáč. Áno poznáme. Tu je tvoj milovaný Kookie. Roztrepal som mobil a teraz mám nový" vedela som že ten človek ktorý na druhej strane vravel po Kórejsky tak mi je povedomí.

"O môj Bože Kookie! Tak dlho som ťa nepočula. Ako sa máš? Všetko v pohode? Ako sa má Nelly?" zasypala som ho otázkami.

"Aj ja ťa rád počujem Cat. Tak mám sa celkom dobre, všetko je v pohode, Nelly sa má celkom dobre aj keď jej chýbaš. Všetkým nám chýbaš"

"Kookie ja viem. Ale takto to je lepšie ver mi. Všetci máte svoje životy a ste šťastný. Ja vám určite nechýbam"

"To si iba myslíš. Jin je úplne na dne" šomral si popod nos.

"Čo si hovoril?" opýtala som sa aj keď viem čo vravel.

"Ale nič. Ale ozaj mám na teba otázku"

"No daj"

"Vieš máme také menšie turné. No a zajtra sme v New Yorku. Len či by si náhodou nechcela prísť na koncert. Keď áno tak ti pošlem do správy údaje kde to je. Ale to ti pošlem tak či tak. Tak čo vravíš?" vychrlil na mňa. No ja som bola ako v tranze.

"Viem že sa ti tam moc nechce Cat. Ale nemôžeš sa pred problémom izolovať. Nie je to iba tvoj chlapček"

"Ja viem Kookie. Nechám si to prejsť hlavou čo vravíš?"

"Dobre. Ale sľúb že to nenecháš len tak. Cat nechcem aby ste sa už viacej trápili. Keď sa tam zajtra rozhodneš prísť tak budem rád ale keď nie tak si premrhala šancu. Potom budeme dlho na cestách"

"Ok. Tak sa maj. Hlavne každého pozdravuj Kookie. A keď myslím každého tak každého"

"Dobre Cat. Tak sa maj. Neboj pozdravím. A ty pozdrav Little Kookieho. Ahoj"

"Ale on-" nestihla som odpovedať a už zložil. Čo vám poviem Jungkook chce aby sa malí volal Kim Jungkook. Ten má ale nápady.

Pohľad Jungkooka

"Tak čo povedala?"

"Nevie Nelly. Bojím sa že náš plán nevyjde" posťažoval som sa.

"Prečo by nemal?"

"Pretože Cat je tvrdohlavá"

"To veľmi dobre viem. Poznám ju dlho. A neboj určite to vyjde" upokojovala na.

"Tak to dúfam. Milujem ťa Nelly"

"Veď aj ja teba ty môj Kookie" objala ma.

Pohľad Cat

Držala som mobil v ruke a rozmýšľala som nad slovami Kookieho. Áno má pravdu. Ten malý nie je iba môj. Nemôžem ho vychovávať sama a nepovedať o tom Seokjinovi. Aj keď som pôvodne chcela aby nič nevedel. Teraz sa ešte rozhodnúť či tam ísť.

"Cat? Kto to bol?" jaj ja som na tú bosorku zabudla.

"Iba mi chceli predať nejaký produkt. Nič vážne" zaklamala som lebo som vedela že sa bude potom do toho starať. A to som nepotrebovala.

"Dobre aj tak musím ísť. Daj pozor na môjho vnuka. Ahoj" a už jej nebolo. Teraz potrebujem kúpeľ.

Druhý deň

Poznáte ten pocit keď niekam máte ísť a máte zovretý žalúdok? Presne tak sa cítim. Áno rozhodla som sa ísť na ten koncert. Nemôžem chalanov sklamať. Musím tam byť ako tehotná podpora. Ale veľmi sa bojím pretože tam nebude len Tae, Hobi,Yoongi, Kookie alebo Jimin. Bude tam aj Namjoon a Jin. A toho sa dosť bojím.

Oblečiem si krásne tehotenské šaty a obyčajné sandále. Samozrejme aj spodné prádlo. Vezmem si kabelku, jemne aleže jemne sa nalíčim a dám si vlasy do obyčajného drdola. Kookie mi ešte včera poslal adresu kde by to malo byť a zistila som že to nie je ďaleko odomňa. Ale autom určite pôjdem pretože keď prejdem viac ako päť metrov funím ako jožko.

Neraňajkujem ako vždy. Dúfam že po ceste natrafím na nejaký obchod s pečivom. Je desať hodín a koncert začína o 12.00. Okej už som v aute. Vypeckujem si rádio a môžem vyraziť. Dnešná kolóna nie je nijaká extra dlhá. Ou zbadala som pekáreň. Tak tam idem.

Po mojich improvizačných raňajkách nastupujem do auta a zisťujem že je jedenásť hodín preč. Tak trochu pridám. Keď už parkujem pred arénou kde to bude vidím dosť veľký rad dievčat. Tak to je super. No nie vidím Kookieho. On mi ukazuje kadiaľ mám ísť a potom mizne. Okej tak dnešok bude zaujímavý.

To som ešte netušila ako sa mi zmení svet.

Tak ľudia ďalšia kapitola. Obávam sa že budú už asi iba dve a ukončím tento príbeh. Tak zatiaľ užívajte :-)

Vaša autorka

Prečo práve oni ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora