Prekvapko

49 4 2
                                    

Všetkým chcem poďakovať že túto trapošinu čítate.

Pohľad Cat

Ráno. To je cool slovo. No nie v prípade keď máte opicu po after party ako ja. Všetko ma boli a asi nebudem sama. Namjoon sa prevaľuje z boka na bok. Vonku je celkom pekne ale ja som asi oslepla z toho slnka. Po Allim ani slichu ani srsti. Aha veď jasné to stráženie. Včera som sa riadne rozbila. Ale mám nových kamošov. A to Louisa Tomlinsona a Zayna Malika. Sú to celkom fajn típci. S bolesťou hlavy sa natiahnem pre telefón na nočnom stolíku. Zisťujem že je pol jedenástej. Ale budiš veď máme voľní deň.

Stavať sa mi nechce no urobím tak. S oblečením zaleziem do kúpeľne. Výkonám rannú rutinu a oblečiem si čierne skiny jeans a bieli vlnený sveter ktorý milujem. Na maľovanie kašlem zvyskoka. Vlasy si vyžehlým a nechám rozpustené. Po mojej rutine do kúpeľne pustím Moona. Pozrie na mňa s ústami do korán ale nič nepovie. Asi som mu vybila dych ako obyčajne. Sadnem si na posteľ a prechádzam sociálne siete.

Keď už aj Moon je hotoví tak sa iba rozprávame. Témy sú o živote, láske a o chudobe či krutosti. Hej vedieme dosť dôležité rozhovory keď Joonovi zapípa SMS-ka.

" Cat píše Jin" hneď začne.

" A čo píše?"

" Že Big hit má pre nás prekvapko " oči mu zaiskrili.

" Tak na čo čakáme? Ideme!" zavelim.

Chalani už čakajú na chodbe a ja postiskám samozrejme každého jedného aby sa necítili urazený. Po skupinovom objatí nás vyruší Jin že musíme ísť. No veď jasné nás Daddy. Nasadáme do limuzíny a šofér je Mike. S ním sa dá väčšinou dobre pokecat. Na moje počudovanie cesta trvala po tichu. Keď sme dorazili na miesto určenia všetci sme vstúpili.

" Ľudia ja som hladný. Veď ani raňajky som nemal" sťažuje sa Jin.

" Keď to vravíš aj ja som hladný. Chalani ste hladný?" pýta sa Suga. Všetci horlivo prikývujú len ja nie.

" Takže po prekvapku sa pôjdeme najesť" podá návrh Hope a my súhlasíme. Dokonca aj ja. Hneď jak sme sa dostali pred dvere manažéra tak nás vyobýmala Susy. Hlavná režisérka. Keď sme už čakali v kancelárii v koženej čiernej sedačke prišli z Big hitu.

"Takže vitajte máme pre vás prekvapenie. Teraz máte stylistky dve. Rachel a tu na Cathrin. Rachel nás oboznámila že to všetko nestíhate dve. Od kedy sme vyhodili Nensy ubehol skoro týždeň. Takže sme sa rozhodli prijať niekoho nového. Príde každú chvíľu a rada sa vám predstavý" všetci sme na toho típka pozerali o otvorenými ústami. Som rada za posilu ale akú?

Do dverí vstúpila celkom pekná baba. Mala krásne dlhé hnedé vlasy a prenikavý pohľad. Pekne upravené obočie, jemne namaľovaná, plné pery a celkom sympatická. Oblečenie mala vkusne vybraté. Trochu podišla a začala hovoriť.

"Mh ahojte. Ja som Tess Austin. Mám 23 rokov a budem vaša nová stylistka" bola mi dosť sympatická. Všetci sa jej popredstavovali a som na rade ja.

"Ahoj Tess. Ja som Cathrin Mohler a mám taký istý vek ako ty. Veľmi na teší" slušné som sa predstavila a milo som sa usmiala a ona tiež. Myslím že si budeme rozumieť.

" Tak poďme sa už niekam najesť" žobre Jin a my mu so smiechom odkývneme na súhlas.

Ľudia tak toto je extrémne krátka časť. Tess máte hore v médiách. Vlastne ju dá sa povedať "vytvorila" tess_kevin_direction a v skutočnosti sa to dievča volá Lily Maymack. Je to vlastne tess_kevin_direction. Ďakujem za prečítanie a za vote či follow
Vaša autorka :-)

Prečo práve oni ❤Onde histórias criam vida. Descubra agora