Sorrko že som včera nevydala diel. Tak je tu aspoň dnes.❤
Dnešné ráno nebolo také príjemné ako to včerajšie. Dnes už začínam naplno pracovať. Trochu sa teším no mám pocit že ma tam niektorý nechcú. A však sa teším na Jina a Kookieho. Oni dvaja sú mi najviac sympatický.
Dnes som si obliekla červenú kockovanú košeľu, čierne legíny a biele tenisky Fila. Nahodila som na seba obyčajný make-up a vlasy som si jemne natočila.
Alliho som nakŕmila a spolu s ním som sa vydala na koniec sídla. Včera som si Soul ešte ani poriadne nepozrela čo mi je ľúto a dnes to chcem napraviť. Dnes mám ešte v pláne zoznámiť sa s ostatnými členmi môjho týmu stylistov.
Jin mi včera povedal že dnes majú skúšku tanca takže ich musím predbehnúť aby som im vybrala oblečenie.
*******
Prehrabovala som sa v ich šatni a snažila som sa im niečo pekné vybrať. Nebol tu nikto okrem mňa a tak som sa aspoň mohla naplno venovať práci.
Keď už som mala pre každého niečo vybraté tak prišli naši BTS. Kookie má hneď objal a ja som si pripadala že ho poznám už celé roky. Jediní kdo tu chýbal bol Jin a Namjoon.
"Kookie? Kde je Jin a Namjoon. Mám pre nich tiež pripravené veci na oblečenie" začala som nesmelo rozhovor.
"Jin zaspal a teraz asi panikári a Namjoon je niekde s priateľkou. Dnes sa dance practise nezúčastní" povedal Kookie a naťahoval sa pre oblečenie.
"Mám ešte jednu otázku. Prečo som tu sama zo stylistov?" nečakala som že mi odpovie.
"Vieš jednu sme vyhodili ešte včera lebo bola fakt neschopná a tá druhá je Kimova priateľka" aha takže takto to je.
Kookie sa natiahol pre svoje oblečenie na dance practise a začal sa predomnou obliekať. Ja som rýchlo odvrátila zrak a tak som pozerala na dvere do ktorých práve vletel Jin.
"Zmeškal som niečo? Jee ahoj Cat" usmial sa a vybral sa má obímuť. Za chvíľku mi venoval vrúcne objatie a pritom mi drtil trup.
"Seokjin Seokjin Seokjin... Ty si nepoučiteľný" krútil nad ním hlavou Suga. Jin len nechápavo pozeral na chalanov a potom sa všetci začali smiať.
"A inak" začala som znovu rozhovor "nešli by ste mi niekto potom ukázať Soul keď už som tu ?" Obrátila som sa na chalanov.
"Ja a Jin pôjdeme veľmi radi" ponúkol sa Kookie a štuchol do Jina ktorí hneď prikývol.
"Hej aj ja chcem ísť do mesta" pridal sa Tea a ja som prikývla. "Tak teda idem aj ja s Jiminom" ozval sa trochu urazený Hope.
"No tak dovoľte. A ja som čo? Vzduchoprázdno? Mňa sa neopýtate? Už ma nemáte radi?" hodil po nás Suga veľké oči a ja som na súhlas prikývla.
"Takže ideme všetci!!" Kričal šťastný Kookie.
*******
Chalani vedia naozaj dobre tancovať no teraz už ideme do mesta. Obliekla som si krásne krémové šaty po kolená, obula som si taktiež krémové vansky a Allimu som dala taký obojok aby ladil ku mne. Make-up som si nechala taky ako predtým a vyrazila som ku dverám kde už všetci čakali.
Každý mal otvorené ústa do korán a ja som sa zľakla že som škaredá alebo či sami niečo nerozmazalo.
"To vyzerám až tak hrozne?" Bolo vidieť že som ich touto otázkou zaskočila.
" Nie. To nie. Vyzeráš priam dokonle." Zalichotil mi Kookie a ostatný prikývli.
Soul je naozaj nádherný. Stále sme niekde stáli a obzerali si pamiatky. Chalani sú naozaj super. Myslím že si budeme rozumieť. Občas sa pri nás zastavila nejaká fanúšička a chcela foto. Oni jej ho samozrejme dali s úsmevom a mohli sme pokračovať.
"Čo tak ísť na nejaké dobré jedlo?" Spítal sa váhavo Jin.
"Jasné prečo nie?" Jinovi zažiarili oči po mojej odpovedi.
"Tak kam chceme ísť?" Prehodil pre zmenu Jimin.
" Ja to tu nepoznám tak sa spolieham na vás. Len prosím vyberte to tak aby tam smel aj Alli" povedala som s nádejou v hlase.
" To sa viem že áno Cat. Poznám jednu fakt perfektnú reštiku kde smú aj psy. Poznám to tam lebo som tam chodil s mojim štvornohým kamošom" ozval sa z diaľky V ktorý sa už niekde vybral.
********
"To jedlo bolo fakt pecka a myslím že aj Allimu chutilo " mrkol na mňa Kookie.
"To áno bol- " nestihla som odpovedať a ozval sa hrozne ohlušujúci krik.
Boli to fanúšikovia a bolo ich veľmi veľa. Chalani sa iba zdvihli a išli rozdávať podpisi. Nevyzerali moc šťastne ale veď predsa. Sú to BTS.
Bola som už hrozne unavená a tak som zaspala na Jinovom ramene v kine. Zobudila som sa v nejakej limuzíne a vonku bolo šero. Bola som opretá o Kookieho ktorý má následne vzal do náruče a odniesol do sídla.
" Čo-čo sa stalo?" Pozrela som sa na Kookieho ktorý má niesol do mojej izby.
"Vieš zaspala si u Jina v kine a tak sme zavolali limuzínu ktorá pre nás potom prišla. Ty si tak pokojne spala a nechceli sme ťa budiť" znel mi Kookieho hlas v hlave.
Potom si už nič nepamätám. Viem iba to že sme všetci priatelia.
Tak dúfam že sa vám tento diel páčil.
Čo myslíte je zamilovaný Kookie do Cat?
Určite mi môžete napísať.
Mám vás rada ❤
ESTÁS LEYENDO
Prečo práve oni ❤
FanficNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...