After paty

52 5 0
                                    

Ľudia túto kapitolu chcem venovať svojim followerom a na konci k nim aj niečo poviem. MiStra11 , ViktorieCablova4  LenaDee2  Elessa_Riverbow  Akima77  tess_kevin_direction DianaMalikov. Ľudia prepáčte neviem to tak označiť alebo neviem ako vám to bude zobrazovať. Prepáčte som v tom nová. Na konci k niektorim niečo napíšem.

Pohľad Cat

Chalani boli veľmi unavený. Veď sa im ani nečudujem. Po dvojhodinovom koncerte ešte na after party. Jednim slovom  chudáci. Ani mne sa nechce. Celý deň stráviť tu a ešte večer po KONCERTE ísť na párty. Nie ďakujem. Dúfam že sa z toho vykrútim. Je to trochu vtipný pohľad na sedem zombie. Ale nesmiem sa smiať majú to ťažké. O tri dní je ďalší koncert a do vtedy máme voľno. Nepozorovane sa dostanem preč zo šatní a mierim si to rovno k manažérom.

Zastanem si to rovno pri milo vyzerajúcom pánovi a oslovím ho.
" Um prepáčte nechcem rušiť ale chcem sa iba opýtať. Mám aj ja ísť na tú after party" on sa trochu zamračí.

" Samozrejme. Bude tam mnoho novinárov a paparazzov a samozrejme hviezd. Niekto na nich musí dať pozor" ukáže na chalanov ktorý sa ohadzujú popkornom ktorý ostal po koncerte.

" Prepáčte ale ja nie som ich asistentka alebo opatrovateľka. Som ich stylistka" znovu sa zamračí.

" To je nie moja starosť. Keď tam pôjdete dostanete vyšší plat a hotovo. Vlastne ja som šéf. Idete a hotovo" odbil ma.

Niečo som si zamumlala popod nos a on pokračoval: " Máte hodinu a pol na to aby ste sa s chalanmi dostavili na hotel, prezliekli sa a potom zamierili na párty" naznačil mi že čas ubieha a ja som vletela do šatní chalanov. Keď som im to povedala myslela som že dostanú porážky. Bez slov sme nastúpili do dojednanej limuzíny a vyrazili sme smer hotel.

Konečne som si niečo vybrala. Oblečiem si dlhé biele široké rifle s pár dierami, vybíjaný opasok, bieli crop top, vlasy som si dala do voľného drdolu, dýmovo som sa nalíčila, vzala som si bieli batoh a biele tenisky Tommy Hilfinger. Tie sú darček k 22. narodeninám od mami. Pekne drahý darček ktorý som najprv nechcela ale mama je palica. Podarilo sa mi predĺžiť Allimu stráženie do zajtra takže pecka.

Ako zombie som šla ku chalanom na izby a pomohla som im každému niečo pekne vybrať. Všetci vyzerali sexi. Taehyung bol dnes extrémne rýchli čo sa mi nezdá. Jin sa hral na Daddyho takže každého ponáhľal aby sme to stihli aj keď jemu samému to trvalo.

" Tak nasadať panstvo" privítal nás šofér Mike. My ako poslušne ovečky sme sa do auta poskladali a mohli sme vyraziť.

" Cat dnes ti to pristane ako vždy" prehodil z ničoho nič Hope.

" Jasné že jej to pristane" pridal sa Kookie.

" Jej to predsa pristane vždy ako už povedal Hope" zalichoti mi Jimin.

" Povedzte mi jeden deň kedy jej to nepristalo" pokračuje Suga a ja sa začnem červenať aj na zadočku. Potom chalani pokračujú v debate o mojej maličkosti a mne to už ide von krkom. Niežeby mi to nebolo príjemné práve naopak ale fakt nechcem už počúvať vety tipu 'Je zlatá keď sa červená'
' včera mala pekný vistrih' a bla bla bla

Keď Mike oznámi že sme tu moja sánka sa povaľuje niekde na zemi. Je to obrovský nočný klub. Pred vchodom sú paparazzovia a novinári ktorý samozrejme stoja za paskami. Je tu dokonca aj červený koberec. Celú budovu osvetľuje pár farebných reflektorov.

Keď vystupuje Namjoon z limuzíny skoro sa prizabije. No hej chalani mi stihli povedať o jeho "šikovnosti". Keď sa ku mne ako tak dostal nastavil mi jeho ruku a mohli sme vyraziť ústretí tím šelmám. A to myslím paparazov a novinárov.

" Cat hlavne na nič neodpovedaj" zašepkal mi do ucha Joon a mne tam vyskočili zimomriavky. Prikývla som na znak súhlasu a spolu sme sa tam vydali.

Paparazzovia boli hrozne otravný a tak isto aj novinári. Pýtali sa rôzne otázky ktoré nedávali ani zmysel. Bola som rada že pred nami šli bodyguardi a za nami tiež. Všetci chalani nahodili falošné úsmevy lebo boli unavený. A znovu to vravím nečudujem sa.

Keď sme sa nimi konečne predrali vstúpili sme do baru. Hrala tam ohlušujúca hudba a všade bola tma až na pár svetelných miest. Pár krát som neverila vlastným očiam. Boli tu hviezdy ako napríklad Ed Sheeran , Zayn Malik, Taylor Swift, Louis Tomlinson a podobne.

Chalani má zaviedli ku baru kde mi aj niečo objednali aj keď som protestovala že nechcem piť. Bolo to nejaké mojito. Chutilo celkom dobre. Dá sa povedať že chutilo nad moje očakávania.

" Cat poď predstavím vás" ťahá ma Namjoon za nevädno kým.

" Toto je Cat. Cat toto je Louis. Áno ten z 1D" samozrejme že viem kto to je.

" Teší ma Cat " nastavi ku mne ruku mrkvička.

" Aj mňa teší Louisi" potrasiem mu rukov.

" Tak Cat pozývam ťa na drink" navrhne brunet.

Viem ľudia kratšia kapitola ale mne sa celkom páči. Ďakujem že ste si prečítali aj túto časť. Ako som už sľúbila vyššie niečo k niektorým poviem. Niečo chcem hlavne povedať k
tess_kevin_direction. Jej príbeh je super takže naňho sa mrknite. Mám ešte jednu otázku ako na vás čitateľov tak na tess_kevin_direction. tess_kevin_direction chcela by som ta dať do môjho príbehu ako ďalšiu stylistku. Ak budeš s týmto návrhom súhlasiť tak mi napíš aké vlastnosti chceš mať, ako sa chceš volať či chceš byť záporná alebo kladná postava, ako chceš vyzerať a či chceš aby jeden z chalanov bol tvoj. Ešte raz ďakujem a kľudne sa vyjadrite.
Vaša autorka :-)

PS: každého môjho followera môžete podporiť:-)

Prečo práve oni ❤Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt