Ľudia dlho som sa neozývala ale pracujem na tajnom projekte. Užite si kapitolu.
O mesiac neskôr
Pohľad CatVšetko je tu divné. Namjoon s Rachel plánujú svadbu ktorá bude koncom týždňa. Ja, Tess a Nelly máme byť družičky. Inak mimochodom Nelly si u nás predĺžila pobyt kvôli svadbe. Ako absolútne sa mi na tú svadbu nechce. Budem sa na nich dívať a z toho sa mi obracá kufor. Jin ma pred mesiacom pozval na druhé oficiálne rande. Za ten mesiac sme ich mali toľko že sa mi minuli aj palce na nohách.
Sedím klasicky za stolom a hypnotizujem pohár s vodou a veľmi si prajem aby obľial Rachel predomnou. Stále si hladká to jej brucho. Inak čaká chlapčeka. Zatiaľ. Tess a Tae sú veľmi zlatý. Zatiaľ sa pohádali iba raz a to kvôli menu pre ich "bábätko" ktoré zatiaľ Tess nečaká. Je to tu ako v blázinci. Všetci okrem Kookieho, Nelly a Jina sa motajú okolo tej tehuľky.
"Cat môžeš na chvíľku" prerušil ma z hypnózi hlas.
"Jasné čo treba Jin" otočila som na neho hlavu a utopila som sa v jeho očiach.
"Nie tu" ukázal hlavou k Rachel.
"Nebojte ja vás nepočúvam. Ja sa rozprávam s malím drobcon však?" ďalej si hladkala brucho.
Jin ma vzal za ruku do kuchyne a zavrel dvere. Oprel sa o linku. Snažil sa vyzerať sebaisto ale vyzeral skôr ako neisté dieťa. Prišla som k nemu a položila som mu ruku na plece. On sa na mňa usmial a z ťažka si povzdychol.
"Šla by si dnes von? Ak povieš nie chápem. Boli sme už von mnohokrát a už ťa asi otravujem" pozeral sa na mňa.
"Ale Jin. Netrep somariny. Vôbec ma to neoteavuje. Práve naopak som veľmi rada" oddýchol si a objal ma okolo pasu. Prešli mi zimomriavky po celom tele od jeho dotyku.
"Tak o devietej večer tuna dole ok?" Nechápem prečo tak neskoro.
"Dobre. A čo si mám obliecť?"
"Niečo v čom ti nebude zima keďže je už skoro december" usmial sa a odišiel.
Čas na rande
Ako opica vpálim do izby Tess a Taehyunga. Tess leží na posteli a číta si knihu a Tae je asi v sprche lebo počuť vodu. Tess zdvihne zrak od knihy a milo sa usmeje. No čo vám poviem ona a Nelly sú moje jediné a najlepšie kamarátky. Odloží hnihu na nočný stolík a ukáže mi že si môžem k nej prisadnúť.
"Čo ťa trápi Cat" milo sa usmeje a obíme ma okolo ramien.
"Idem znovu s Jinom von"
"Ale to je úžasne" rozžiaria sa jej oči.
"No a potrebujem poradiť čo si mám obliecť. Povedal že niečo v čom mi nebude zima ale to je veľká škála možností" chvíľu dume no preruší ju mužskí hlas.
"Ja ti pomôžem Cat"
"Vážne Tae?" pozerám na polonahého Teahyunga. Ako už som ho tak viac krát videla ale všetko bolo omylom.
"Vážne TaeTae?" tak ho volá Tess a je to hrozne roztomilé.
"Jasné. Do módy sa význam tak dobre jak ti v knihách milášku" zlato zašušľal a dal Tess pusu.
"Ok tak ja sa oblečiem a prídem za tebou Cat" usmeje sa Gucci model.
"Jasné ty Gucci face" usmejem sa aj ja a už aj utekám do svojej izby.
Taehyungovi to netrvalo dlho a prišiel. Hodnú chvíľu sa prehraboval v mojom šatníku ale potom predsa len niečo vytiahol. Alli okolo neho nadšene podskakoval lebo Taehyunga má veľmi rád. Tae mi vybral krásne roztrhané boyfriend rifle, pod to deravé čierne silónky, dal mi svoju bielu obrovskú mikinu bez zipsa s veľkým logom BTS. No bola mi dosť veľká ale vyzeralo to super. Dokonca mi aj jemne natočil vlasy a riasy mi pár krát prešiel špirálou. K tomu to ešte doladil mini bielim batohom a bielimi Vansami.
Keď odišiel tak som sa prezliekla. Do batohu som si dala doklady, peniaze, kľúče, preprový sprej, pilník , voňavku a veci na depiláciu keby ma niekto napadol. Pomaly som zišla schody. Všetci na mňa pozerali. Ale nie takým úsmevom že: 'vyzerá úžasné' ale skôr takým spokojným. Jin ma pochválil a usadil ma do jeho auta.
Je presne desať hodín večer. Už sme hodinu na ceste. Možno pol hodinu už cestujeme lesom. Trochu sa bojím ale predsa len Jinovi verím. Konečne zapol rádio. Svoju ruku nachvíľu presunul na moju nohu a jemne ma pohladil. Potom znovu šoféroval. Cítila som sa s ním bezpečne.
Zrazu zastal pred veľkým kopcom. Pomohol mi vystúpiť. V tichosti sme šli na ten kopec. Keď sme tam dorazili Jin rozprestrel deku ktorú celý čas držal v ruke. Obaja sme si na ňu ľahli. Už som pochopila prečo to tu chcel tak neskoro. Aby bolo vidieť hviezdy! Obloha bola bez jedného mraku a bolo to nádherné.
Zrazu sa nadomňa prevalil Jin. Aj keď bola tma videla som že mi pozerá do očí. Jemne má pohladil po líci. Bol nervózny a to dost.
"Cat ja ti chcem povedať že ťa milujem. Si úžasný človek ktorého som ešte zatiaľ nestretol. Samozrejme okrem teba. Už vtedy keď si k nám prišla a vrazila si do mňa tak som sa do teba zamiloval. Cat chceš so mnou chodiť?" celý čas mi pozeral do očí. Jedna slza sa mi skotúľala po líci.
"To bolo nádherné. A áno Jin. Budem s tebou chodiť" vtedy sa ku mne ešte viacej zohol a pobozkal ma. V bruchu sa mi rozletelo hejno motýľov. Bolo to kratke ale predsa tak úžasné. Som konečne šťastný.
Ja a on? Prečo nie?
Tak čo vravíte čitatelia. Áno môžete sa tešiť na ten tajný projekt . Dúfam že vyjde čím skôr. Vlastne už čakám iba na cover. Tak niečo som vám prezradila ale nie všetko...... Poprosim vás o komentáre. Vždy keď nejaký čítam som šťastná a viem že to má význam. Raz alebo aj viac krát som už spustila slzičku.
Vaša autorka :*
VOUS LISEZ
Prečo práve oni ❤
FanfictionNetúžili ste niekedy robiť pre BTS? Ja áno a tak som napísala tento príbeh. Určite ho dočítaj. Bude to ešte zaujímavé. POZOR SLOVÁCI!!!!! NEPOUŽÍVAM ČIARKY A V MOJOM SVETE JE OBOJAKÉ Y/I Samozrejme pozor na to že je to moja prvá práca na tomto kaná...