Epilóg

61 4 3
                                    

O dva roky neskôr

Pohľad Cat

Malá Jennie mi plače v postielke a ja som ju len teraz uložila. Ona je až moc zacicaná. A tak musím vypnúť Netflix a ísť sa venovať mojej malej princeznej. Keď tam prídem vrhne na mňa svoje hnedé oči a naťahuje ku mne rúčky. Sú jej už dva mesiace takže už vidí. Vezmem ju na ruky a snažím sa ju upokojiť. Spievam jej rôzne pesničky aby sa ukľudnila.

Keď už som si istá že mi spí na rukách vrátim ju do postielky. Lenže vy by ste asi chceli vedieť čo sa stalo za tie dva roky. Nedávno sme oslávili dva roky môjho synčeka Kima Jungkooka. A áno pomenovala som ho Jungkook lebo vďaka Kookiemu som tam kde som. Nie len malý Kookie oslavoval narodeniny. Ale aj malá Kim Čodžo a malý Kim Joonho no a samozrejme aj malá Kim Meiying čož je krásna princezná Tess a Teahyunga.

Tak najprv vám poviem môj príbeh. Po tom úžasnom koncerte sme sa dali s Jinom späť do kopy. O mesiac na to sme sa vzali aby bol malý Kookie manželké dieťatko. Neskôr sa už zmiňovaný malý Kookie narodil a bol nádherný. Mal ryšavé vlasy ale na chvíľu otvoril aj oči a tam bolo vidno Jinove. Nedávno sa nám spolu s Jinom narodilo druhé a krásne dievčatko Kim Jennie. Jin povedal že je to jeho princezná.

Poďme na príbeh Namjoona a Rachel. Tak Rachel už nie je taká sviňa. Materstvo z nej urobilo trocha lepšiu osobu akou bola. S Namjoonom sa dá povedať sú šťastný. Pred týždňom Rachel oznámila že čaká tretie neplánované dieťatko. Nebola z toho dvakrát nadšená ale hádam to bude v pohode.

Tak Tess a Tae. Oni dvaja majú krásne dievčatko. Tess sa však pred asi toma mesiacmi narodil chlapček Kim Jaehoon takže malý Jae. Je veľmi zlatý a zatiaľ sa podobá viac na Tess než na Taehyunga. Ale zase malá Mei sa veľmi podobá na Taehyunga. No uvidíme ako to bude do budúcna.

Príbeh Nelly a Jungkooka je tiež celkom pekný. Nelly a Jungkook sa vydávali iba nedávno. Mali rovnako svadbu ako Tess Taehyung. Áno správne počujete mali sme dve svadby. Nelly neskôr otehotnela a termín na pôrod má zajtra takže už sú v pôrodnici. Teším sa na to malé. Má to byť dievčatko ale však uvidíme.

Hobi si našiel nedávno známosť lenže nechce povedať koho. Bábo zatiaľ nemá a ani nechystá ako sám povedal. Jimin je však už rok otco. Jeho mamka je z Filipín a malá sa volá Park Jessie. Je naozaj veľmi zlatá a z Jimina je vzorný otec. Yoongi si nedávno previedol starú kamarátku. Lenže čo povedal neskôr? Je to jeho priateľka už rok! A teraz čakajú dieťatko. Veľmi im to prajem.

Keby ste sa pýtali ako teraz bývame a ako je to s kariérami chalanov. Tak chalani nahrávajú album ďalej aj keď síce nekoncertujú. No a všetci bývame spolu v sídle ako pred rokmi. Je nám tu spolu fajn. Len teraz mám s malou trocha kľudu. Všetci šli nakupovať aj keď malý Jae je tu a dávam na neho pozor. Lenže ja som ho uložila bubať pred pol hodinou a zatiaľ spinká.

"Caaaaaat. Sme dooooomaaaaa!" zakričal mne známy hlas môjho muža. Takže som to zakríkla už tu nie je a ani nebude kľud.

"Už idem" odkričala som späť.

"Kde je malý?" zastavila ma Tess.

"Hore v postielke. Spinká" Tess ma objala a utekala hore.

"Mamiňka" povedal zatiaľ veľmi potichu môj malý Kookie ktorého Jin držal na rukách a naťahoval ku mne rúčky. Ja som si ho od Jina vzala a pobozkala mu líčko. On sa iba zachichotal a dal mi tiež pusinku.

"Ahoj miláčik" pozdravila som Jina a dala so mu pusu.

"Ahoj. No ako Jennie" opýtal sa ma.

"Ale dob-" nedopovedala som lebo sa z hora ozval detský krik. No a mi s Jinom sme vedeli komu patrí.

"Idem ja" povedal Jin.

"Ďakujem"

Otočila som sa a pozrela som sa na dvojčatá a ostatné decká. Tie sa však ohadzovali s jedlom čo nakúpili. Lenže ani mňa alebo Kookieho neobišla nejaká omáčka na ksichte. No  a tak sa začala u nás už známa a veľmi častá hra s ohadzovaním jedlom.

Toto je môj svet. Nezmenila by som ho za nič na svete. Som tu veľmi šťastná a mám ľudí na ktorých mi záleží. Toto je môj domov a nevymením ho. Nikdy.

Tak ľudia je tu oficiálne epilóg. Bude mi tento príbeh veľmi chýbať. Bola to moja prvá fanfiction na tomto účete a celkovo v mojom živote. Bude to ťažké ale toto je oficiálne koniec tohto príbehu. Na budúce sa chcem poďakovať niektorým ľuďom ale teraz to tu chcem ukončiť.

Maj sa príbeh Prečo práve oni. Budeš navždy v našich srdciach.

Chcem sa iba opýtať či chcete takú bonusovú časť Fakty o tomto príbehu? Tak píšte do komentárov.

S láskou vaša autorka.

Prečo práve oni ❤Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon