XXX

1.4K 131 90
                                    

N/A: e capitol XXX, însă nu avem nici o scenă xxx scz =( la media aveți încercarea mea din plictiseală ca nu am mai desenat deloc băieți de când cu carantina lmao și am zis de ce sa nu încerc digital :^ da, e Killian si nu o ascultați pe Maia(tiramisu) care zice ca e Nath.

~

~Ești perfect prin tot ce faci, însă eu tot ce fac este sa te rănesc.~

~

—Sincer să fiu, sunt ostenit, mă plâng eu lui Alex și îmi ciufulesc părul cu degetele, în timp ce arunc în geantă manualul.

Mă privește scurt și chicotește. Școala era prea grea, mi-se părea literalmente imposibil sa vii la școală plin cu forțe. Aveam uneori impresia ca doar clădirea asta ne seca pe toți de energie.

—Școala e obositoare mai mereu, îmi răspunde dezinteresat. Grăbește-te odată, am întâlnire peste o oră și nu vreau sa arăt precum abia m-am trezit, îmi explică nemulțumit.

Îmi arcuiesc o sprânceană curios și îl captez cu privirea. Întâlnire? Mă lasă baltă? Ce trist.

—Cu cine? Pun întrebarea și îmi arunc ghiozdanul pe umăr.

Mă privește bosumflat de parcă răspunsul nu ar fi fost evident.

—Cum adică cu cine? Defapt, Killian, eu cu Maria suntem într-o relație oficială acum! Îmi reproșează și eu pufnesc.

A, uitasem deja de asta. Pur si simplu Alex nu avea fața de om care sa aibă relație, părea genul de bărbat care doar se culca cu ele și atât. Chiar îmi pun întrebarea cât vor sta împreună. Nu îl cunosc de exagerat de mult timp pe Alex, dar de un lucru sunt sigur. Se plictisește repede și nu prea îi pasă de alții. De data asta sunt chiar curios care va fi rezultatul acestei relații, deoarece Alex mi-a spus nu doar odată ca noțiunea de „relație” nu prea îl interesează. Oricum, vom vedea.

—Foarte interesant, ce pot zice. Însă, eu am altă întrebare, îi atrag atenția. Știi, tu cu Maia sunteți verișori pe bune? Gen aveți sânge la fel sau cum o fi, indiferent, relațiile de rudenie între oameni, dau din umeri și ies din clasă, urmat de el.

Mă privește confuz pentru câteva secunde, apoi chicotește forțat.

—Păi teoretic nu, ea a fost adoptată de mică, însă asta nu schimbă nimic. Apropo, ai un mod de exprimare... interesant, presupun, râde vag. De unde te-ai prins că nu suntem verișori pe bune? Continuă și mă fixează cu privirea.

Dau din umeri. Răspunsul adevărat este pentru ca Maia este diavol și de Alex sunt sigur ca este om, iar asta mi-a pus semne de întrebare. Având în vedere vârsta ei, dacă ar fi pe jumătate om, ar fi ceva străbunica de grad 10, nu știu exact, însă categoric nu verișoară.

—Ăă, forma ochilor, e diferită și mna, eram curios, îi răspund și schițez un zâmbet fals.

Dă din umeri nepăsător. Nu prea îl interesa asta, se pare.

—Lumea chiar ne-a spus că semănăm, dar dacă zici tu, pufnește amuzat.

Cineva mă atinge pe umăr, iar când mă întorc, îl văd pe Nathaniel. Era ușor agitat, însă evita sa mă privească dintr-un oarecare motiv. Chiar mă mir că pentru prima dată într-o săptămână, îl văd pe holuri la școală.

Diavolul mi-a adus o floare (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum