XV

1.4K 134 19
                                    

Expir greoi și îmi ciufulesc părul cu degetele, creând un adevărat haos din părul meu. Am terminat de aranjat toată lucrurile pentru motan. Desigur, nu eram cine știe ce fel de profesionist, însă mai bine decât nimic. Motan la al cărui nume nu m-am obosit să mă gândesc și făcea dracu știe ce prin camera mea. Acum trebuia sa îl caut, minunat.

—Pspspspsps, unde ești, treci încoace că ți-am pus de mâncare! Urlu prin apartament și intru in camera mea.

Motanul dormea bine merci în patul meu, pe perna mea. Se făcuse atât de comod, încât nu mă lăsa, aproape, inima sa îl trezesc. Însă doar aproape. Observ ca marginea patului acum avea un nou set de zgârieturi, însă felina nu își bătea absolut deloc capul. La naiba, și chiar îmi plăcuse cum îmi aranjasem camera, acum a stricat tot, minunat.

Nici nu stau sa mă gândesc de două ori. Apuc animalul cu ambele mâini și încerc sa îl țin cat mai departe de fața mea prețioasa. Nu era ca și când ajuta, deoarece cum i-am stricat somnul de frumusețe, de furie a început să mă zgârie sa mă muște. Plus ca se mișca nonstop, eram pe cale să îl scap pe jos, deși nu aș plânge!

M-a pus dracu sa accept sa îl iau la mine. Nu mă înțeleg absolut deloc cu acest motan, este atât de pretențios. Degeaba am încercat să îi pun mai devreme zgarda, nici aia nu acceptă! Serios sa fiu, nu am mai întâlnit nici măcar un diavol așa rău cum este motanul acesta.

Îl așez, in încercarea patetică de a fi calm, în patul sau, iar pisica mârâii la mine. Începe să zgârie patul cu lăbuțele, apoi începe să se lingă. Acum ca mă uit mai mult la el, chiar este un animal drăguț, nici nu mă mir de ce oamenilor le plac pisicile, însă totuși, al naibii sa fiu, dacă fiecare pisică este astfel de rea, mai bine zic pas.

Și încă mâine trebuie sa mă obosesc sa îl duc până la veterinar, însă cel puțin așa am șansa să îmi petrec puțin timp cu Nathaniel. I-am zis ca singur nu mă duc, însă mă bucur că nu a protestat mult.

Sincer sa fiu, nu știu nici eu de ce încerc să îmi petrec tot mai mult timp cu Nath. El nu prea își dă interesul in prietenie, iar uneori am impresia ca mă urăște doar pentru ca sunt diavol, deși până acum nu am încercat deloc sa îl conving să facă păcate. Deși, poate cu timpul, vom ajunge si noi mai apropiați. Ar fi amuzant ca un diavol si un înger să ajungă prieteni, nu mint. Totuși, nu știu cum ar reacționa tata, până la urmă. De parcă mi-ar păsa, sincer sa fiu.

Mă arunc pe canapea și apuc cartea despre îngeri. Era împărțită pe mai multe capitole, însă multe erau doar întâmplări de întâlniri cu îngerii, astfel că decid să citesc doar capitolele stricte cu informații despre ei. Momentan mă voi limita la primul capitol, cred ca este suficient. Sunt și obosit, nu am dormit de o săptămână. Chiar dacă diavolii aveau mai multă stamină, o săptămână deja era și ea mult.

Dau pagina și încep să citesc.

~Îngerii sunt gardienii lui Dumnezeu, scopul lor suprem este protecția fără cost al creatorului lor, dar au ca și obiectiv salvarea oamenilor de a nu face acțiuni care îl supără pe Dumnezeu.

Cum deosebești un înger ascuns pe pământ față de un om (caracteristici generale, nu se vor aplica întotdeauna la cazuri aparte unele dintre cele prezentate):

• Comportament timid. Îngerii sunt construiți fără puterea de a se apăra, deoarece scopul lor este binele. Nu se vor băga într-o ceartă, datorită caracterului pacifist pe care îi manifestă.

• Aparențe slabe. Îngerii nu pot să își aleagă înfățișarea, precum un diavol, având același chip precum cel de la naștere. Ei nu trebuie sa ispitească spre păcat nici un muritor, astfel că scopul lor de la naștere este sa arate cât se poate de simplu, pentru a nu ieși în evidență.

• Chip perfect. Deși aparențele le sunt slabe, în comparație cu un om, un înger are un chip perfect. Pielea nu are imperfecțiuni, iar părul are o culoare vie de brunet.

• Caracter religios. Chiar dacă este recomandat ca nimeni să nu știe că ei sunt îngeri, păstrează în continuare un comportament religios, cum ar fi: Rugăciuni, haine modeste și evită înjurăturile.

• Dispar între ora 4 și ora 5. În rai, Dumnezeu le oferă putere și hrană spirituală, însă pe pământ este categoric mai dificil. Având în vedere că ei fără hrană ar muri, sunt obligați zilnic între orele 4 și 5 să își facă rugăciunea pentru hrana spirituală.

• Zâmbesc des. Un înger trebuie sa își păstreze o ambianța pozitivă, având în vedere că promovează fericirea.

• Nu le poți citi mintea. Datorită faptului că un înger se roagă des, este practic imposibil pentru un diavol să citească mintea unui înger. Rugăciunea creează un zid de apărare in caz de o întâlnire cu un diavol.

• Dureri care apar în momentul în care ei se roagă sau fac semnul crucii.

• Incapabilitatea de a minți. Este cunoscut faptul că îngerilor le este foarte dificil sa facă păcate, însă minciuna este unul dintre singurele păcate pe care ei nu le pot face defel, chiar și din propria voință.

Caracteristicile legate de comportament sunt doar stereotipuri, având și excepții uneori.~

Lovesc cu degetele în carte și înghit în sec. Am avut dreptate când am spus ca Nathaniel îmi ascunde ceva. Deși au spus ca sunt stereotipuri, Nath părea mai mult un om simplu decât un înger, mai ales ca multe dintre acestea nu se aplică deloc la bărbat.

Și totuși,  i-am văzut aripile si coronița de înger, deci chiar este un înger, însă atunci ce ascunde? Sunt extrem de confuz, iar din gura lui nu cred ca scot nimic.


Diavolul mi-a adus o floare (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum