Îmi deschid ochii si acum imi amintesc. Ma plimbam noaptea prin parc si deodată simt o mână la gura mea . In mâna tipul,pentru ca pare o mână de bărbat avea o batistă umedă îmbibată în ceva. Nu am mai simtit nimic,doar cum adorm încet. Okey... acum ma uit prin camera asta care sincera sa fiu nu arata prea rău. Adica macar are mobila asortată, singurul si ultimul lucru bun din răpirea mea probabil. Aud ușa cum scartaie si intra un tip care arata bine ce dracu zici aici Nina,esti rapita si tu salivezi? Oh trebuie să imi revin. Tipul are un trup bine facut,nu pot sa mint. E îmbrăcat într-un costum gri elegant are parul negru si ochi căprui. Se apropie de mine si acum imi dau seama ca arata foarte înfricoșător. Pare băiatul ăla badboy, plus ca tatuajele pe care le are ii dau un plus in înfățișarea lui. Se pune pe pat iar eu ma trag într-un coltisor, daca as putea m.as face sa dispar. Nu imi zice nimic, se uita la mine insistent. Dupa cateva momente decid să sparg gheata pentru că nu mai suport sa se holbeze la mine.
-Cine ești si ce vrei?
- Sunt șeful tău păpușă. De acum faci ce vreau si când vreau fara sa comentezi, ai înțeles?
- Nu! Nu voi face asta.
- Întrebări?
-Da, cand o sa plec acasa?
- De acum asta e casa ta.
Observ ca in spatele lui e o ușa, ușa pe care a intrat în camera mea. Cand nu e atent o iau la goana si ghiciti ce 🙂 este încuiată. Prea visătoare Nina, doar nu credeai ca rapitorul tau o sa lase ușa deschisă. Acum ma aflu cu mâinile pe clanta si cu spatele la pat. Ii simt mâinile pe brațele mele si deja simt furnicaturi in stomac. Te rog Doamne ajuta-ma!
-Doar nu credeai ca o s.o las deschisă nu? Ce incercai să faci?
- Nu incercam nimic.
- Cum nimic? Eu am văzut că faceai ceva. Incercai să fugi? Prințesa permite-mi să-ți spun ca de acum asta e casa ta. Am treabă, o sa vina menajeră să-ți aducă prânzul, ne vedem diseară.
Bună dragilor! Aceasta este prima mea carte. Va rog spuneti-mi daca va place si are rost sa o mai continui!
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘