Perspectivă Dylan
Da, deci a trecut o saptamana de cand eu si Nina suntem un "cuplu", parca nu este in apele ei.. Nu stiu cum sa o fac mai fericită, tot timpul zâmbește fals si imi raspunde la săruturi cu o mica reținere. Am rezolvat problema cu Andy, l-am convins sa șteargă anuntul cu Nina si sa nu o mai caute niciodată.
Merg încet pe scările care duc la camera Ninei. Am de gand sa stau cu ea in seara asta.Deschide ușa camerei ei, ma uit prin toată camera dar ea nu este. Pe unde umbla fata asta?
Ma uit in camera cu hainele sale dar nici acolo nu este, ma liniștesc instant cand aud apa de la dus oprită. Încet,încet isi face apariția în camera Nina doar într-un prosop care ii învăluia corpul si care trecea cu o palmă peste fund.
Cand ma observa tresare iar obrajii sai capătă o nuanță pură de roșu. Se uita intrebatoare la mine pânăcand isi face curaj si incepe sa vorbeasca
- Ce cauti aici Dylan? Spune cu o voce tremurând si încercând să nu se balbaie.
- Nu am voie să imi vizitez frumoasa mea iubita?
-Ba da... spune si isi lasa privirea in jos. Trebuie să mă schimb,poti sa iesi?
- Du-te la baie si schimba-te.
Aproba cu o mișcare scurta a capului si se duce la dulap. Isi alege niste pantaloni scurți de pijama si un tricou. In timp ce ea scotoceste prin dulap eu admir priveslistea oferită.
Își găsește o lenjerie intimă de culoare albă și se îndreaptă către baie.-Stii? Cred ca m-am răzgândit, vreau sa te schimbi in fața mea.
-Poftim? Intreaba ea si pot simti simti glasul dulce amestecat cu timiditate și rusine.
Sa te vad cum mai scapi din situația asta Nina!
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘