Răpită a doua oara

434 16 5
                                    

Perspectivă Nina
Am ajuns acasă într-un final. Dylan ma ajuta sa duc copiii sus si sa ii culc. Intru in camera decorata special pentru ei si ii asez in patuțurile lor. Ma intorc inapoi în camera noastră, merg in baie pentru a face un dus, dar imediat dupa mine intra si Dylan.

-Prințesa de mult nu ne-am mai iubit

-Dylan...nu stiu daca pot, nu a trecut mult de la nastere ..

-Haide sa încercăm iubire

Imi spune mai mult gemand la urechea mea. Stiu ca nu am sanse sa scap de el asa ca de ce nu?

Dimineața, ora 10
Razele soarelui danseaza si in această dimineață pe fata mea. Noaptea trecuta a fost frumoasa, m-am simtit bine, ma intorc spre Dylan si simt ceva umed. Imi intorc privire si vad ca "acolo jos" sunt pătată cu sânge.

-Iubire mai dormi.... se aude glasul somnoros al lui Dylan .

-Dylan.. mi-a curs sange......

Cand aude asta isi ridica capul speriat si se uita la mine.

-Nu esti pe stop? Ma intreaba. Dau negativ din cap.

-Am fost acum o săptămână,  Dylan du-ma la ginecolog.

Acesta aproba din cap si pune mana pe telefon. Am înțeles ce face  aduce un doctor privat acasa.
Dupa 25 de minute apare doctorul. Ma intind pe spate si aștept, ma simt mai bine pentru ca Dylan e langa doctor. Dupa alte câteva minute doctorul imi zice ca ma pot ridica.

-Doamna Parker trebuie sa aveti grija de alimentația dvs.Domnule Parker, doamna nu trebuie sa aiba contact sexual inca 2 luni.

Dylan se uita trist( pentru ca nu ma mai poate fute 😂) dar aproba. Ii multumim doctorului dupa care ii platim. Dylan se intoarce inapoi in camera si isi pune mana pe pulpa piciorului meu.

-Din pacate iar ai săpat  :(

-Dylan lasa asta! Trebuie sa ii hranesc pe cei mici.

Dupa 5 ore
Sunt extenuata, copiii ăștia desi sunt mici sunt extrem de pretențioși. Cred ca am nevoie de o plimbare,  si asa nu este prea tarziu. Ma ridic si ma îmbrac in ceva lejer iar apoi imi iau gentuta.
Ies din casa , cred ca as putea sa ma plimb prin centru... nu ar trebui sa fie aglomerat acum. Chem un taxi, ii spun domnului unde vreau sa ma duca si astept. Vad ca am trecut de centru iar el nu oprește

-Ati trecut de centru, era in spate!

-Stai calma păpușa, șeful te așteaptă demult.

Seful???? Sunt cumva răpită?? Ma panichez si incep sa ma agit, tipul ia o seringa si mi-o infinge in vena  cu toate ca am incercat sa ma opun.
Oh, ma doare capul ingrozitor, sunt intr-o camera străină mie, mi-a frica! Dylan salveaza-ma!

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum