- Dylan vezi că-ți plânge iubita. Il aud pe Tim cum ii spune in bătaie de joc. Măcar stiu ca pe rapitor il cheamă Dylan.
Dylan se uita la mine parca trist si imi ia chipul in palme stergandu-mi lacrimile.
Ma dezleagă si ma ia in brațe. Deși sunt conștientă că e gresit ce fac acum,simt nevoia de o îmbrățișare ,chiar dacă este de la cel care mi-a provocat durere. Imi pune capul pe pieptul lui si imi mângâie părul.
- Tim, dă-mi seringa, e pe scaunul din față.
O nu! Vor să mă drogheze! Incep să mă agit si sa scap din îmbrățișarea care dintr-o dată a devenit o stransoare. Vad ca apropie acul de venă si înainte să adorm aud foarte slab:
-Usor , ai nevoie de odihnă micuță agitată.
Mă trezesc in camera pe care speram sa n-o mai vad niciodată. Ma ridic in fund si simt cum imi bate inima mai tare cand vad ca pe ușă intră Dylan. Se uita la mine pentru câteva secunde apoi intra in camera cu o tava plina cu mâncare. Se așează pe pat si imi face semn sa mănânc. S-o creadă el ca voi mânca ceva de la el!
- Nu mi-e foame. Spun sec foarte încet.
-Daca nu mănânci știi că te pot forța. Mănâncă, stiu ca ti-e foame. Nu îi răspund si nici nu il privesc deși inima mea pompoasa sânge de trei ori mai repede.
Nu din dragoste, din ură și frica. Ma ridic si vreau sa merg la dulap dar el imi prinde mâna.
- Am zis sa manânci. Zice atât de dur încât si pereții par să se zguduie. Ma trage in poala lui si imi prinde mâinile la spate. Ia o lingura pe care o umple cu piure de cartofi, imi deschide gura si mi-o bagă pe gât wtf cum suna asta😂
- Gata! Mănânc!-Asa credeam si eu :)) O sa te aștept aici.
Incep sa tai felii din carnea de pe farfurie, pe care mi le indes in gură. Iau si puțin piure ,si tot asa până termin tot. Bine aproape tot, mai am putin piure. Nu pot să cred ca omul ăsta poate fi atât de crud.
- Ai văzut că poți cu frumosul? Prefer să tac si sa nu il privesc.
- Nu mai vorbesti cu mine? Din partea mea nu se aude nici un răspuns, din nou. Atunci simt greutatea corpului său pe mine. Ma priveste in ochi si începe să mă sărute pe gât.- Da-te jos de pe mine!!
- Vad ca acum stii sa vorbești :)) O sa te vizitez mai târziu. Ma sărută pe frunte si iese din cameră.
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘