Sfârșit

602 16 4
                                    

Perspectivă Nina

Peste 2 ani
Ma trezesc iarăși transpirata si cu fața plina de lacrimi. Acelasi cosmar,aceleași imagini groaznice care mi-au ramas întipărite in minte. Nici măcar psihologul nu a reușit sa ma faca sa uit.

-Nina esti bine?

-Nu! Tip si ma cuibaresc mai bine la el in brațe.

-Liniștește-te, acum sunt langa tine si nimic nu iti mai poate face rău. Andy era un nenorocit,acum e mort .

Aprob cu o mișcare scurta a capului si incerc sa imi continui somnul.
Daca va întrebați, da eu si cu Dylan ne-am casatorit acum un an. Copiii au crescut iar acum vorbesc puțin, au 3 ani si 8 luni.

Peste 13 ani
Ma trezesc cu zambetul pe buze a deobicei. Sa fi actrița nu e chiar atat de ușor. Ma imbrac elegant ajutată de fiica mea, normal. Leah este acum o domnișoară in toata firea,iar fratii sai sunt superbi. Dylan i-a învățat cum sa fie atrăgători,sexy, misteriosi si cel mai important, cum sa isi aleaga fata.
Cu totii ne.am schimbat mult. Eu sunt actrița, Dylan a renuntat la droguri iar acum este unul dintre cei mai faimoși oameni de afaceri. Leah,Chase si Ryan sunt modele. De la 5 ani le-am deschis aceasta optiune. Familia noastra a ramas la fel,unita.

Ma îndrept spre studioul in care am fost invitata . Asta e al 8 interviu săptămână aceasta.

La sfarsitul interviului

-Si da! Doamnelor și domnilor aceasta a fost Nina Parker! Una din cele mai de succes persoane din lume,multumim ca ai acceptat oferta noastră!

-Multumesc si eu!

Strangem mana ca intre doamne si inregistrarea de taie. Acum trebuie sa merg pentru a filma scenele noului film.

Perspectivă Dylan

Unul dintre cele mai cunoscute si indragite cupluri, asta e descrierea perfecta pentru mine si Nina. Iubirea noastră a a ramas la fel de puternică.  Impreuna am fost,impreuna suntem, împreună vom fi pana moartea ne va despărți.















                             Sfârșit!

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum