Încercarea

509 15 5
                                    

Părinții lui se uita la noi fara o expresia facială. Sigur ca nu vor accepta asa ceva, cum m-am putu gândi ca ei vor vrea un nepot? Aceste gânduri imi invadeaza mintea si nu simt cum doua brațe ma îmbrățișează.
Revin cu picioarele pe pământ si observ fetele luminate ale lui Aiden si Miranda. Miranda ma imbratiseaza,iar apoi il îmbrățișează si pe Dylan.

Aiden imi zambeste si ma saruta pe ambii obraji iar apoi ii strânge mâna lui Dylan.

-Scumpo sunt atât de fericita! O sa fiu bunica!Felicitări!

Imi vorbeste si imi zambeste mama lui Dylan.

- Felicitări dragă, felicitari fiule. Ne spune Aiden uitandu-se la noi cu o privireușor entuziasmată.

- Multumim! Spunem in acelasi timp noi doi. Ne uitam fiecare in ochii celuilalt si ne sarutam scurt.

Peste 2 ore

A venit si seara, eu si cu iubitul meu ne-am intors acasă.

-Haide sa facem o baie iubire.

Imi spune el. Ideea asta e tentantă pentru amândoi. Intram in baie si începem sa ne dezbracăm. Intram in apa calda ce ne mangaie trupurile. Dylan imi face un masaj la umeri. Coboara usor la burtica mea,ce acum a inceput sa se umflesi sa arate ca înăuntru este un bebe. Mi-o sărută si sopteste:

-Tati si mami te așteaptă.

Se intoarce cu fața la mine si ma sărută apăsat ,mâinile fiindu-i pe sanii mei iar mainile mele fiind in părul lui.
De la un sărut scurt incepem un adevărat război . Dylan ma ia in brate si ma sterge cu un prosop. Merge cu mine spre pat el fiind deasupra mea.

- Ești sigura ca poți? Ma întreabă suav la ureche

-Haide sa.. încercăm..ii raspund mai mult  ca un geamăt

Se pozitioneaza la intrarea feminității mele si intra usor. Momentan nu simt nimic neobișnuit, insa arunci cand intra tot pot sa zic ca m-a durut putin ,eu scapand un suspin.

-Nu esti bine. Trebuie sa mergem la medic, Nina.

-Dar..

-Fara dar.

Dylan iese din mine si se așează lângă mine. Ma saruta si imi zâmbește dulce.  Of Dylan ce imi faci tu mie.

-Haide sa ne culcam, e târziu.

Ma intorc cu spatele ,el imbratisandu-ma.

-Te iubesc dragostea mea!

-Si eu te iubesc!



Cam cringe stiu :))) nu am stiut ce sa mai scriu :) promit ca următorul capitol va fi mai interesant :D

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum