- Au murit ! Sunt orfana! Strig si plang, parul mi se lipește de față. Lovesc tot ce pot până când Dylan imi prinde mâinile, ma trage la el in brate si isi afundă nasul in parul meu.
Ma simt distrusă!- Liniștește, nu mai plânge,ma doare sa te vad asa
-Dylan.. par...rintii..mei au...murit! Nu mai am familie! Sunt or..fana..
- Eu sunt familia ta de acum in colo Nina. Nu mai plânge.
Încearcă el să mă consoleze. Nu mai rezist, imi vine sa ma omor. Imi ridic capul si ma uit la Dylan. El se uita la mine întrebător.
-Poți să mă omori? Il intreb eu serioasă
- Ce tot spui acolo? Te iubesc!
-M-am săturat de atâta suferință, Dylan! Nu mai vreau sa traiesc viața asta de rahat, nu am ajuns nimic bun. Nu mai are rost sa ma trezesc dimineața.
-Shhh sunt aici pentru tine. Nu mai gândi lucrurile astea despre tine, eu te iubesc!
- Dylan, te implor fa ca durerea sa dispară.
Cu replica mea l-am lăsat mut. Se uita la mine confuz si parcă nu înțelege ceea ce i-am cerut. Încă analizeaza raspunsul meu ,nu dupa mult timp ochii lui sclipesc de bucurie. Ma ia in brate si ma sărută, nu stau sa ma gandesc de doua ori si ii răspund. Asta e primul sărut pe care îl accept din toată inima. Trebuie să imi trăiesc viața asa cum o am. Ce am de pierdut dacă ii dau o șansă?
-Te iubesc Nina!
- Dylan, nu am avut un iubit, o sa imi ia timp sa ma obisnuiesc..
Nu reacționează negativ ci din contră, ma apuca de talie si ma sărută, ne retragem din sărut atunci când el incepe sa vorbeasca:
-Vrei sa facem o baie împreună?
-Ăăă..da.. de ce nu?
Obrajii mei prind o nuanță rosiatica, sunt conștientă de asta si din cauza asta sunt sigura ca m-am înroșit si mai tare. Imi las privirea si capul in jos parca încercând să mă ascund.
El imi ia bărbia cu două degete si se uita in ochii mei. Imi zâmbește și ma sărută pe nas. Ce placut a fost!😊
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘