Perspectivă Nina
A inceput sa imi maseze sânii, e un sentiment atât de placut! 🤤
Sa nu mai zic cum s-a simțit cand imi masa sfarcul nu credeam ca exista o astfel de plăcere trupească, băiatul ăsta ma face sa ma simt in siguranță. Chiar dacă m-a răpit măcar traiesc o viață bună.
Imi lasa pieptul in pace si ma sărută. Ma sărută cu atâta pasiune încât cred ca o sa ma sufoce.-Cred ca e timpul să ieșim, ce zici? Ma întreabă el
-Sigur, haide
Ies din apă împreună cu el ,mare greșeală, acum bărbăția lui este mult mai vizibilă. Un sentiment mic de frica isi face prezența, cum va intra chestia aia in mine? Gândurile imi vin non-stop in minte ca nici nu observ ca acum are boxerii pe el. Imi da un prosop iar eu ma infofolesc cu el.
Mergem amândoi spre pat, cred ca stim amândoi ce se va întâmpla.Ma prinde de talie si ma sărută sălbatic, ma ridică in sus acum picioarele mele incojurandu-i bazinul. Merge cu mine spre pat el fiind deasupra mea, trage de prosop eu rămânând goală sub privire aa infometata. Se năpustește cu gura asupra sanilor mei tachinandu-i si rasfarandu-i. Coboară cu gura la feminitatea mea. Cu limba imi atinge punctul fierbinte . Instant imi curve spatele din cauza plăcerii care mi-a invadat trupul. Simt cum imi baga un deget in vagin ,dar imediat apare o durere care ma face sa suspin.
- Imi pare rau! Il aud.
Urca din nou la gura mea furandu-mi un sărut scurt. Se apleacă peste mine si deschide sertarul, scoate de acolo un pliculet albastru. Își da jos boxerii si rulează prezervativul pe penisul lui.
Se uită în ochii mei iar apoi il simt la intrarea feminității mele. Ma sperii si incep sa ma agit.-Shhh.. stai calma! O sa fiu atent, nu o sa te mint, s-ar putea sa te doară putin.
Aprob iar atenția lui se duce la zona mea. Intră ușor ,o durere insuportabilă se așterne iar eu simt ca o lacrimă imi curge din ochi.
- Nu plânge iubire mică!
Imi șterge lacrimile si incepe sa se miște încet in mine, durerea nu mai este atât de rea si parcă incep sa ma obișnuiesc. Incepe sa se miste mai repede iar atunci un val de plăcere imi invadează corpul eu urmând puternic. Cade si el lângă mine luându-mă in brate. Ne invelim si adormim îmbrățișati.😊
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘