Ryan,Chase si Leah

424 16 0
                                    

După 3 luni

Copilasii nostri s-au dezvoltat foarte frumos si armonios in aceste trei luni. Într-adevăr,rolul de mama este cam greu, am de hrănit 3 copii de odata. Dylan ma ajuta foarte mult. De obicei el ii culcă. Poate va întrebați ce nume au. Ei bine, dupa lungi contraziceri eu si Dylan le-am numele astea: Primul copilaș este cel mai mare, s-a nascut primul, noi i-am pus numele Ryan. Acest nume i se potriveste unui luptator, si la cum spune Dylan, ii va antrena pe băieți. Al doilea a fost celălat  băiețel. Ne-a fost greu sa ne alegem un nume, totuși am cazut de-acord sa-l cheme Chase. Ne-am gândit ca Chase e un nume potrivit pentru un frate mai mic. Ultima a fost fetița, cea mai mica dintre toți. Numele său este Leah. Mereu acest nume mi-a inspirat o femeie puternică .

Părinții lui Dylan au fost placut surprinși de copii. Dupa cum au spus, se asteptau sa am un bebe, li s-au marit pupilele cand ne-au văzut pe amândoi cu trei copii in brațe.
Miranda m-a ajutat extrem de mult cu sfaturile sale. Cred ca fara ea nu as fi fost in stare sa am grijă de micuți.
Dylan seamănă cu tatăl sau. Chase si Ryan seamănă si ei cu tatal lor, cred ca e ceva de genă. Leah seamănă mai mult cu mine, nu prea are nimic de la Dylan.

Nunta inca nu a avut loc. In schimb am pregatit tot, de la rochie, costum, invitații, local etc.
In momentul asta suntem la parintii lui. Ne pregatim de plecare. Coboram jos  impreuna cu copiii.

-Sa ne suni daca aveti nevoie de ajutor

Ne spune tatal lui Dylan.
Amandoi aprobam si ne îndreptăm spre masina. Asez bebelusii in scaunele speciale iar eu ma sui in față langa Dylan.

-Cand ai vrea sa facem nunta bebe?

-As vrea s-o facem curand, avem totul pregatit..

Ii raspund eu timid

-Ok, iubire. Auzi? *pervers*😏

-Da? S-a întâmplat ceva? Il intreb eu

-Nu am avut de mult o noapte doar noi doi , spune el cu o voce extrem de perversa

-Dylan! Sunt copiii aici!

-Sunt mici Nina. Apropo cand ajungem acasa vei fi pedepsită

-Pedepsita???

-Stai calma  o sa iti placa la nebunie ceea ce iti voi face. Imi raspunde cu un glas seducător si foarte pervers. Nu sunt foarte speriata, stiu ca nu o sa ma rănească. Ma intorc la copilași, toți dorm Inafara de Leah. Atât de draguti!


RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum