Este ora 6:25 ,tata nu a mai avut răbdare si a convins-o pe mama sa mergem acum la secția de poliție.
Ma îmbrac lejer si cobor jos.Imi simt gâtul uscat si îmi pun apa într-un pahar, chiar ca imi era sete, după ce termin merg în sufragerie acolo unde sunt părinții mei si iesim.
-O să plătească scump nenorocitul ala! Strigă tatăl meu incredibil de nervos.
-James, calmeaza-te, o sa fie bine. Spune mama in încercarea de al calma. Tata înjură in barba si porneste motorul mașinii, secția de poliție e aproape,deci in cateva minute am si ajuns. Părinții mei o iau in față, iar eu , ca o neindemanatica imi agăț blugii de o sârmă. Incerc sa o dau jos fara sa imi rup blugii, dar nu reușesc 😤
-Te ajut? Cunosc vocea aia. Am coșmaruri cu ea. E el
- Cum m-ai gasit? Intreb cu vocea care imi tremura puternic din cauza fricii.
-Foarte simplu. Poliția e in mâna cu mine. Of Nina nici nu știi cât de fericiți erau când le-am dat șpagă. Nu contează vi cu mine iubito.
- Nu sunt iubita ta si nu vin cu tine! Lasa-mă!!
Nu ma bagă în seamă. Lângă noi oprește o dubă neagra cu geamuri fumurii, i se deschid ușile și rapitorul ma baga cu forta înăuntru, el asezandu-se lângă mine in timp ce ma leagă.
-Bună treabă Tim ,nu mai dezamăgit nici de data asta.
Băiatul care conduce se întoarce si ma privește in ochi. E el. Cel ce conducea masina in care am urcat atunci când fugeam de rapitor. Nu mai are ochii blanzi si privirea caldă, acum are ochii intunecati si reci. Imi zâmbește cu subînțeles si se întoarce.
Nu pot să cred ca persoana care m-a salvat era defapt prietenul nenorocitului. Nu mai suport! Incep să plâng in hohote.
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomansaCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘