Simt ceva umed pe față. Mhhh...E atât de bine ,un aer cald se revarsă pe fața mea iar eu scap un mic geamăt. Aud deasupra mea un chicotit, nu durează mult si imi dau seama de ce se intampla.
Imi deschid forțat ochii si vad un Dylan care imi zâmbește.
- Ce faci? M-ai trezit! Tip eu nervoasă.- Nu te preface ca nu ti-a placut.
-Nu mi-a placut. Il contrazic.
-Ei bine, geamatul ala nu a fost de durere, asta e un geamăt de durere. Ma mușcă de gât atât de tare de mi se aduna lacrimi în colțul ochilor si strig de durere. El se uita la mine si zâmbește viclean.
- Esti un nenorocit!
-Stiu, dar sunt nenorocitul tău :))
-Ahh! Nici nu înțeleg de ce imi pierd
timpul vorbind cu tine!Ma întorc cu fundul spre el si imediat simt cum palma sa face contact cu fesa mea. Nu imi mai bat capul cu el desi l-am auzit destul de bine zicând "ce bine s-a lipit!"
Încerc să adorm la loc dar simt cum se tranteste lângă mine si ma mângâie pe braț. Il simt cum se ridică si aud ușa.
Tocmai a intrat peste mine cand abia atipisem .
-Ți- am adus micul dejun prințesă-Mersi,acum poti sa te cari.
In loc sa plece el se așează împreună cu micul dejun lângă mine . Ia o lingura pe care o umple cu cereale si mi-o îndreaptă spre gura. Ma uit la el cu o privire gen serios? Iar el doar zâmbește.
-Deschide gura ,vine avionul!
- Nu ma mai trata ca pe un copil.
Lasă lingura jos si ia un pahar. Toarnă în el suc de portocale cu piersici si mi-l da . Imi pun un pai si incep sa beau. Imediat incepe si el să bea din același pahar. Il las in pace. Si asa nu scap de el.
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘