Perspectivă Dylan
După ce sta nemișcată timp de câteva secunde isi face curaj si incepe sa vorbească
- Dylan, te rog lasa-ma ..sa ma schimb singura..Ii simt frica pe care o emana in aer cand ma apropii de ea ,tremura. Are vocea răgușită si înspăimântata. Ei chiar ii e atat de frica de mine? Nj imi place sa o vad speriata ,mai ales de mine.
Cand privire imi ajunge la ea, ii observ sanii rotunzi care mai au umpic si ies din prosop.
O trag la pieptul meu si ii pun mana pe talie. Rămâne blocată si un timp nimeni nu mai spune nimic si ne uitam unul la altul. Încearcă să plece din brațele mele dar eu nu o las.
-O haide Nina, nu esti prima femeie pe care o vad goală. Nu ai nimic din ce nu am mai vazut.
-Deci ai avut multe femei trecute prin pat nu?
- Nu o spune chiar așa. Sunt tânăr și am si eu nevoile mele.
- Dylan te rog lasa-ma.. Te rog!
Încearcă din nou sa iasa din îmbrățișarea mea ,dar nu poate, stie ca eu sunt mai puternic ca ea desi nu vrea sa recunoască. Pana la urma o las. Se îndreaptă spre baie si inchide ușa. Doamne abia astept sa facem dragoste.
Fata asta ma înnebunește pe zi ce trece iar sentimentele mele pentru ea se amplifică. Stiu ca ea nu isi dorește să fie cu mine, dar o sa se obișnuiască. Nu o sa ma urască la nesfârșit ,nu?
Ma așez pe patul sau. Nu am mai dormit de mult cu ea. In noaptea asta nu va scăpa. Ma întind pe spate chiar cand imi suna telefonul e Tim.
-Da frate
-Alo? Dylan este una care vrea sa ii faci o promovare la firmă.
- Spune-i ca o refuz.
-E prima oară când refuzi o fată. Ai febra?
- Nu bro dar am iubita.
-Iubita sau o aventură?
- Iubită. E aia pe care mi-ai adus-o în noaptea aceea. Ok frate te las, a intrat în cameră, pa
-Ok, pa
Nora a intrat în camera îmbrăcată aproape transparent. Lenjeria intimă se observa foarte bine. Simt ca ma strag pantalonii.
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomansaCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘