O rază jucăușă a soarelui ma anunță că e timpul să mă trezesc. Oh, tocmai cand visam si eu ceva frumos. Observ ca afară a plouat creierasul meu a gândit inteligent cand a zis sa ma adăpostesc si sa nu dorm sub cerul liber . După ce ma fastacesc pe o partea si alta,decid ca trebuie sa imi continui drumul spre libertate.
Ies din scorbură cu grija sa nu cad printr-o băltoacă. Mare mi.e șocul cand vad ca fix pe lângă copacul meu sunt urme de pași, urme de om mai exact. Sigur sunt pașii rapitorului meu. Pașii o iau in față, poate inca mai este pe acolo ,mai bine o iau in stânga.
După un timp, aud frunze fosnind, ori e ticalosul ori e un lup. O iau la sănătoasă și nu ma opresc până nu ajung la stradă. Este o autostradă, tot ce trebuie să fac este sa ma urc într-o mașină și să plec cat mai departe de locul ăsta blestemat.Fac semne cu mâna si intr-un final oprește o mașină luxoasă.
-Bună drăguță ,unde te duc? In masina se află un băiat ,nu-i dau mai mult de 22 de ani. E brunet si are un zâmbet strălucitor, cred ca pot avea incredere in el.-Bună! Poți să mă duci in centrul orasului? Da din cap in semn aprobator. Intru in față, lângă el si analizez masina. Are scaunele acoperite cu piele,pare să fie una scumpă, pe bordul mașinii are o doză, nu pot vedea foarte bine ce este,dar pare să fie o doză cu energizant. Ma tot uit la el cum conduce si văd lângă volan o sigla cu Audi A8 oare cati bani are băiatul ăsta de isi permite o asemenea mașină? Ma mai uit putin prin jur si observ ca am intrat in oraș.
-In maxim 10 minute ajungem. Il aud pe cel din stânga mea. Rămân tăcută ,oare ce reacție o sa aiba părinții mei. Ma frământă gândul acesta.
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomansaCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘