Maldive

474 16 0
                                    

Perspectivă Nina

Afara cerul e înnorat si cel mai probabil se va isca o furtuna. Dylan a  plecat si pana acum nu s-a intors. De ce a plecat la firma, s-a întâmplat ceva grav? In fine o sa il iau la intrebari cand ajunge acasa. Ma uit la ceas,  ora 8 seara. Merg in baie sa fac un dus lung si relaxant dupa aceasta zi plina de surprize. Incerc sa ma spal pe picioare dar burta mea de gravida nu ma prea lasă.
-O haide!
Incerc si incerc pana usa de la baie se deschide pe ea intrand Dylan.

-Te ajut mica graviduță? Imi spune abtinandu-se sa nu râdă

-Chiar te rog! Acum nu mai pot face multe lucruri! Fir-ar sa fie!

-Copilași ascundeti-va ca mami e supărată. Râde Dylan catre burtica mea.

Imi dau ochii peste  cap si ii dau buretele . Dupa 30 de minute ieșim, eu ma imbrac in pijama iubitul meu făcând la fel.

-De  ce ai plecat la firma?

-Pai... *se scarpina la ceafă*  m-am uitat prin ofertele de vacanțe.

-Vacanțe? De ce?

- M-am plictisit sa stau numai acasă, vrei sa mergem in concediu in Maldive?

-Maldive!?! Da!! Mereu mi-am dorit sa ajung acolo!!!

Sar pe el la propriu si il îmbrățișez strâns apoi pupându-l pe toata fața.
-Usor micuto, chicoteste îmbrățisandu-ma inapoi.

-Dylan ,nu vreau sa iti cheltuiesti banii cu mine.. Adica m-as simti prost...

-Scumpa mea iubita tu meriti orice! Mai ales ca ne vei oferi 3 daruri. Te iubesc atât de mult!

Sare pe mine la propriu sarutandu-ma salbatic dar si cu pasiune. Incepe sa se dezbrace eu facand la fel.

Ora 9:13
Ma trezesc după noaptea lunga de aseară. Corpul meu e acoperit cu mâna lui Dylan, ma răsucesc cu fața spre el incepand sa aplic săruturi umede pe buzele lui. Isi deschide ochii,acum intunecati dar blanzi ,tragandu-ma într-un mod romantic de par peste el.

-Daca mai stai mult asa nu vom mai ajunge in Maldive. *pervers*

-Te iubesc! Ii spun sincer cuibarindu-ma in brate la el.

După 5 zile

Suntem in Maldive de 5 zile deja. Nu ma supar, ma aleg cu un bronz masliniu perfect. Dylan e ca un copil mic, ma trage dupa el in apă. Aceste 5 zile au fost minunate , mai ales ca am petrecut atâta timp impreuna in pustietate, doar noi doi.
Seara este destul de cald,noroc cu aerul condiționat din camera. Fara el cre ca as fi murit demult 😂
E timpul sa ne întoarcem in camera. Imi strang obiectele si merg înăuntru.
Acolo  era Dylan care imi spune sa cobor cu el jos. Si deabea am urcat! :((

-Inchide-ti ochii iubito .

Fac întocmai

-Îți poti lua mainile de la superbii tai ochi.

Nu il vad nicăieri. Ma intorc in spate si atunci il vad stand in genunchi in fața mea!!!!!

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum