O baie împreuna

800 21 0
                                    

Perspectivă Dylan

Fata asta e atât de dulce si de drăguță cand se rusineaza, ma farmecă inocenta ei. Ma bucur ca in sfarsit a acceptat să fie iubita mea in adevarul sens al cuvântului. Imi pare extrem de rau pentru pierderea suferită. Nu e atât de ușor să pierzi cele mai importante persoane din viața ta.

Ii prind cu delicatețe mâna si o conduc spre baie. Închid ușa și imi îndrept toată atenția către ea si corpul sau perfect. Ea observă că ma cam holbez, iar obrajii sai ca de obicei se inrosesc si mai tare. Ma apropii usor de ea si o sărut. Aceasta imi raspunde la sărut cu dorință.

Perspectivă Nina

După ce ne desprindem din sărut acesta imi apuca fermoarul rochiei mi-l desface usor apoi imi apucă breteaua. Se uita in ochii mei in timp ce breteaua aluneca chinuitor de încet.

Nici nu imi dau seama cand eu ajung doar in sutien si chiloți iar el ajunge să fie doar in boxeri. Ma rusinez instant si imi ascund capul în scobitura gâtului sau.
- Imi e rușine. Rostesc încet.

- Nu ai de ce. Imi spune el si imi deschide sutienul

Rămân în sânii goi, din instinct imi pun mâinile peste ei acoperindu-i. Dylan imi ia mâinile și imi spune

- Sa nu te mai acoperi niciodată! Esti
superba!

Își așează mâinile peste sânii mei si incepe sa ii maseze pe fiecare in parte.
Ma simt atât stânjenita si vulnerabilă în acest moment. Mâna ii aluneca spre chiloți, pe care ii sfâșie de pe mine .

Cand raman goală instant imi plec privirea spre podea. Nici un băiat nu m-a atins sau văzut așa, el era primul.

Perspectivă Dylan

O vad ca se rusinoasa si nici nu ma mai privește. Ii ridic bărbia și o fac sa se uite la mine. Imi lipesc buzele de ale ei furandu-i un sărut.

-Nu trebuie să iti fie rușine de mine.

- Dar..  Nimeni nu m-a mai vazut asa..si tu esti primul..

-Înțeleg, hai sa intram in cada.

Micuța ființă intra in cada iar eu imi dau jos ultima piesă vestimentară, boxerii. Se întoarce cu fața la mine iar cand privirea ei imi întâlnește "amicul" se întoarce cu spatele la mine. E atât de amuzantă. Intru usor in cada si ma apropii de ea. De uita la mine iar ceea ce vad ma surprinde. Ochii săi emană teamă si rușine. Nu pot să înțeleg de ce, adică eu o iubesc si nu m-as atinge de ea fara sa imi dea acordul. O iau in brate si ii pun capul pe pieptul meu in timp ce îi șoptesc usor la ureche

-De ce te temi? Stii prea bine ca te iubesc mai mult ca pe orice.

- Ma tem ca te vei plictisi de inocenta mea... adică una mai matură și mai experimentată ar trece direct la treaba in timp ce eu..

- Nu mai vorbi asa! Celelalte sunt doar curve pe care oricine le poate fute. Tu esti o minune care nu a fost atinsă. Asta e cel mai frumos lucru la o fata,  sa fie inocenta ca un fluturas.

-Mulțumesc Dylan!

Rămân placut surprins cand ia buretele de baie peste care toarnă sampon, imi face semn sa ma întorc si incepe sa ma spele. Imi freaca ușor spatele iar apoi brațele. Ma întorc la ea si ma spală pe piept si gât.
E rândul meu. Iau un alt burete peste care torn un șampon cu miros de trandafiri. Trec cu el peste gâtul sau fin si peste brate. Ajung la sânii sai rotunzi.  Ma uit la ea si o intreb daca e ok. Imi face dam  sa continui.

Trec cu buretele peste sânul stâng. Las buretele jos si incep sa trec cu palma peste el, imi aplec capul pana ajung la sfarc si il sug usor. Un geamăt ii părăsește gura iar asta poate doar sa ma bucure, rănesc in coltul gurii dar nu ma opresc , trec la sânul drept căruia îi aplic același tratament .

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum