După 3 luni
Perspectivă Dylan
Au trecut 3 luni de la accident, piciorul mi s-a vindecat, astăzi o sa mi se scoată ghipsul. Nina a stat cu mine in aceasta perioadă si mi-a fost alături, noaptea aștepta ca eu sa adorm iar apoi se culca si ea. In fiecare dimineață imi aducea micul dejun in cameră. Cand trebuia sa cobor jos venea si ma ținea de braț ca sa nu alunec. Acum este seară iar eu si cu Nina stam in pat si asteptam medicul care imi va scoate ghipsul.
Nu după mult timp soneria de la ușa se aude iar iubita mea se duce sa deschida. In fața mea apare o doamna la vreo 55 de ani. Se așează si imi face semn sa ridic piciorului pe scaunul din față. Fac întocmai. Scoate din geanta ei o foarfecă ciudata si un clește ,incepe sa taie chipul până il da jos. Imi pot observa piciorul in sfarsit, e umpic vânat, dar imi va trece.
-Domnule Dylan aici aveti o fișa pentru vindecare. In fiecare zi trebuie să mergeți cel puțin 2 ore, cu pauza evident.
-Mulțumesc, ceva pentru inflamare imi dati?
-Era sa uit! Uitati un unguent, e pentru inflamate dar și pentru dureri.
După ce doctorita a plecat din casa noastră, Nina a venit si s-a pus în fața mea supărată.
- Vreau răspunsuri.
Au fost cuvintele si au ieșit din gura ei. Sunt confuz ce răspunsuri?- Nu inteleg ce vrei sa spui. Ii raspund eu fiind total confuz
- Ce imi ascunzi Dylan? Cu ce te mai ocupi?
Rahat! De unde stie ea de asta? Doar daca..Nu! Prostul de Tim ,sigur el i-a spus.
- Nu iti pot spune, ai fi in pericol, iar eu acum nu sunt in stare sa te protejez.
- Nu ma minti! Vreau sa stiu acum! Sunt iubita ta si trebuie sa stiu, nu imi mai ascunde lucruri Dylan!
-Chiar nu iti pot spune..
-Stiam eu, tu stii toate lucrurile despre mine, iar eu nu pot sa stiu nici un lucru atât de mic.
Se ridică si da sa iasa din camera însă o prind de mana. O întorc cu fața la mine, pe chipul ei se poate vedea dezamăgirea dar și tristețea. Nu imi place ca e asa din cauza mea. De ce nu poate intelege ca ar fi in pericol daca ar stii acest lucru? Sunt in procesul de vindecare,nu o pot proteja pe ea si nici pe mine acum.
-Uite.. Nu fi supărată pe mine, cand ma voi vindeca iti voi spune tot ce vrei sa știi.
-Promiti? Ma întreabă cu glasul usor înseninat si ridicând degetelul mic.
-Promit. Ii zâmbesc ea făcând la fel.
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘