Andy

861 21 0
                                    

Perspectivă Dylan

Tim își scoate telefonul si imi arată pagina cu datele asa zisei Nina si pozele cu ea. Sunt șocat sa vad ca Nina MEA este acolo.

-Tim, vreau sa imi aranjezi o întâlnire cu Andy mâine la ora 18:00. Tim da din cap aprobator si iese din birou. Ce legatura are Nina cu Andy? Întrebarea care ma macină este de unde stie Andy de existenta Ninei?

Perspectivă Nina

Dylan m-a lasat singură, atunci când trebuia să imi răspundă. M-a lăsat să imi găsesc singură răspunsurile la întrebările mele. Ce am favut sa merit Doamne? De ce eu? De ce pe mine m-a răpit, de ce nu pe una care stă la colțul străzii si care e dispusă să stea cu un bărbat ca el? Uneori viața este atât de nedreaptă. Sunt scoasă din gândurile mele de Dylan,care intră. Nu mai am de gând să vorbesc cu el.

- Ai avut vreodată un iubit?

Nu înțeleg de ce întreabă asta,singurul meu iubit a fost Andy. Un nemernic care a încercat să profite de mine. Când aveam cea mai mare nevoie de el, a plecat, m-a părăsit. E o parte din trecutul meu pe care dacă aș putea, as sterge-o cu buretele. Imi las privirea in jos, afectată de amintiri ce ma dor ,dar ii răspund

- Am avut.

- Cum il chema?

- Andy.

Când aude numele fostului meu iubit,iese ca o tornada din cameră mea , mda tipic lui.
Ma plictisesc sa stau si sa nu fac nimic . Măcar dacă aș fi avut un televizor sau un telefon. Ma uit prin cameră si privirea mi se oprește la dulap, pe el se vede o carte. Ma duc s-o iau!

Mă sui pe un scaun și cu greu o apuc si o arunc pe pat. Pare să aibă multe pagini, e groasă și grea, dau la ultima filă ca sa vad ca are 500 de file! Astea chiar sunt multe! Mă pun si incep sa citesc.

Las cartea jos si imi șterg câteva lacrimi, cartea asta este atât de frumoasă. Ma uit la ceas, ora 19:37! Chiar am citit mult!

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum