Nu te-as răni niciodată

813 23 3
                                    

Perspectivă Nina

Ma trezesc după un somn lung. Încă imi revin acele momente oribile care s-au întâmplat ieri seară. Nu pot să cred ce a facut.. Incerc sa ma dau jos din pat dar vad ca sunt la Dylan in brate. El inca doarme asa ca imi e destul de usor sa ii îndepărtez mana de pe talia mea.

Ma ridic si merg usor până la baie. Merg pe vârfuri ca sa nu produc zgomot. Nu vreau sa il trezesc, imi e frica de el. De cand? De ieri cand m-a trântit in pat. Intru la baie si închid ușa. Imi fac un duș . După ce imi fac toată rutina de dimineață imi fac curaj si ma întorc înapoi la mine in cameră.

Pășesc usor pe covorasul pufos de pe parchet . Merg la dulap si imi alege hainele pe care o sa le îmbrac azi. Imi caut brățara dar nu o gasesc pe nicăieri. Ma uit mai bine după ea si vad ca e exact pe brațul lui Dylan. Imi fac curaj și ma apropii de pat,apoi de el.

Incerc sa o iau de pe braț fara sa il ating. Pun mâna pe ea si o trag. Mi-o pun la mâna si incerc sa ma retrag cand il aud pe Dylan . 😧

- Ce faci ,iubito?

-Aaa.. nimic eu.. Imi luam brățara..

- Puteai sa ma trezesti, vino aici!

Ma trage in pat lângă el, o nu, cred ca o sa ma bată.

-Nuuuu! Te rog nu imi face rau! Nu ma bate...!

Imi pun mâinile la cap astfel încât să ma protejez de posibilele lovituri. Acesta se uita ciudat la mine ,parca trist si surprins. Ma trage la pieptul lui si imi șoptește la ureche:

-Chiar atât de rau te-am speriat ieri?

Nu am răspuns cu cuvinte, fiindcă daca as fi încercat sigur m-as fi balbaie mai rau decat un copil mic, am dat usor din cap in semn  afirmativ.

- Te rog nu te mai teme de mine! Te iubesc si nu o sa te rănesc niciodată!

Ma uit in ochii lui si pot citi cu ușurință sinceritate . Nu stiu daca ma păcălește dar aleg să îl cred. Imi apuca mâna, iar eu in incerc sa.ma eliberez. Imi duce mana la gura sa si mi-o sărută.  Acest gest imi aduce aminte de mama , cand eram mica mereu imi pupa mâinile iar eu radeam. Incep sa ma întristez si in scurt timp plang.

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum