Am aflat

459 16 0
                                    

Perspectivă Nina
Deci chiar arăt ca o curvă. Rujul strident roșu si hainele aproape inexistente dar mulate ma schimba total. Ma intreb ce ar zice Dylan dacă m-ar vedea arătând așa..
Stau si ma holbez efectiv in oglinda. Nici macar eu nu ma mai recunosc. Scartaitul usii ma face sa imi indrept privirea catre ea, iar atunci il vad pe nenorocit. Zambeste si vine spre mine. Încearcă sa isi puna mâna pe unul din sânii mei dar fac 2 pasi inapoi.

-Iubire, daca nu stai jur ca scumpii tai copii vor avea de suferit. Imi zice cu un rânjet șiret.
Nu vreau sa pățească ceva asa ca nu ma opun. Rânjește din nou si isi pune mâna pe sânul stâng pe care il strange cu putere, facandu-ma sa scap un suspin.

-Ce ai zice sa te incerc eu inainte? Ca sa stiu ce sa le zic clienților despre tine!

-Nu! Lasa-ma!

Tip si incep sa fug către ușă, e deschisa iar eu ies si fug pe hol cu toate ca nu stiu unde este iesirea din bordelul ăsta. Simt ca ma prinde de mana si ma intoarce cu fata la el. Ma uit in ochii lui care acum sunt negri. Simt ca ma dezechilibrez si fac contact cu pământul iar obrazul ma arde îngrozitor, m-a palmuit! Lacrimi incep sa siroiasca din ochii mei. Ma apuca de par si ma târăște in camera din care am fugit. Ma tranteste pe pat si imi sfâșie hainele de pe mine.

Perspectivă Dylan
Nina a disparut de o zi iar eu nu stiu nimic de ea. Oamenii mei inca nu au localizat-o. Ma intreb cine e nemernicul care a indraznit sa puna mâna pe ea, jur ca o sa il torturez! Telefonul din buzunar imi suna, raspund.
-Da Tim! Ai aflat ceva?

-Vino la firma! Am aflat care ar putea fi localizarea ei!

Ii multumesc si ma urc indata la volanul mașinii. Conduc rapid si peste 10 minute ajung. Inteu repede in birou,acolo unde ma astepta Tim. Imi arata niste date.

-Ce legatura ai datele astea??

-Frate, asta e sigur mana lui Andy! Am adunat probe, iar camerele de filmat ne-au fost de folos. Aici rezulta ca e in sediul de la pădure!

-Multumesc bă,  ii strang mana. Pregătește oamenii si mașinile, merg dupa ea.

-Vin si eu, nu te las singur.

In sfârșit am aflat unde e. Sper ca nenorocitul ala nu s-a  atins de ea. Vin spre tine, iubire!

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum