Sânge din sângele nostru

424 16 2
                                    

Perspectivă Nina
Au trecut  doua ore de cand am plecat de pe insulă. Mai avem umpic si ajungem inapoi acasă. In momentul asta eu stau in brațele protectoare ale lui Dylan, rezemată de el. Burtica mea are deja 38 de săptămâni. Ar trebui sa ne așteptăm la orice săptămână viitoare. Ma apuca toate emotiile cand ma gândesc la cum vor arăta copilașii mei.

-Am ajuns ,prințesa mea!

Revin in lumea "normala"😅 ,ahhh! Ce dor mi-a fost de locul asta! Ies din mașină ca un fulger avand in vedere ca burta mea nu prea era de acord cu alegerea mea copilărească.

-Ușor pitico! Chicoteste Dylan

-Dă-mi drumul uriașule! Ma zbat si fug fin stransoarea lui. Ma izbesc de ceva tare care ma prinde ca sa nu cad jos, imi ridic privirea si il vad pe Tim,ce dor mi-a fost si de el!

-Tim! Ii sar in brate prietenește

-Si mie mi-a fost dor de tine *chicoteste*

-Hei! Va îmbrățișati fără mine? Intreaba rănit Dylan

Vine si el si il saluta pe Tim, eu imi iau o parte din bagaje si urc scarile, am o ușoară stare de amețeală. Deschid camera si ma trântesc pe pat. Au! Ma înțepat ceva in burtă. Ma duc până la baie si simt ceva umed in pantaloni urmat de o contractie. Contractie, ameteala, apa! Nasc!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Dylaaaan!!!!!!!

-Da? Ce este, esti bine?

-Dylan am intrat in travaliu! Du-ma la spital!

Nu sta sa se gandeasca de doua ori  imi ia haine de schimb si fuge cu mjnr in brate până la mașină. Tim conduce in timp ce Dylan sta cu mine in spate. Iesim repede din mașină si intram in spital. O asistenta ne zice în ce salon sa intrăm ,pe usa intra o doctorita care imi face semn sa ma intind.

-Doar tatăl poate sa rămână. Haide sa incepem doamnă Parker

Incep sa împing. O durere sfâșietoare imi cuprinde trupul fortandu-ma sa tip.

-Haide iubito, stiu ca poti sa o faci!

Ma încurajează Dylan. Continui până  aud un planset de copil. Continui sa îndur durere pentru inca 2 ore . Synt extenuata si adorm pe loc.
Dupa 3 ore
Ma trezesc din cauza unei greutăți pe piept. Deschid ochii iar ceea ce vad ma topeste. Un bebelus imbracat in roz se uita pătrunzător la mine. Il iau in brate si il îmbrățișez strâns, copila mea! Usa se deschide pe ea intrând Dylan cu alti doi bebei imbracati in albastru in brate. Bine langa mine

-Acesta este rodul iubirii noastre! Sange din sangele nostru..






Heeeei! Am postat si astazi un capitol nou! O sa incerc sa postez macar de 1-3 ori pe săptămână.  Va iubesc!❤❤❤

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum