Sunt iubita ta..

834 22 0
                                    

Ora 2:15 dupa-amiază

Am iesit din cadă după o baie lungă și relaxată. Merg la dulap si imi scot niste haine, pantaloni de trening si un tricou larg. Ma uit pe geam și vad ca astazi vremea e super buna. Soarele strălucește iar păsările ciripesc.

Ghqghq,  ups ăsta a fost stomacul meu. Mor de foame iar Dylan inca nu mi-a adus prânzul. Cred ca un avantaj este ca primesc cele trei mese pe zi si sunt chiar consistente si gustoase .

Ora 2:58

-Scuze ca nu ti-am adus prânzul mai
devreme. Am fost ocupat si abia acum am timp liber. Poftă bună!

-Mulțumesc.

Ii raspund zâmbind . Imi zâmbește și el inapoi.
Incep sa ma enervez,ii simt ochii pe mine de cand am inceput sa mănânc. Imi ridic privirea spre el iar el tot se holbeaza într-una la mine.

- Am ceva pe față de tot holbeze de 10 minute la mine?

- Esti frumoasă.

-Vai mersi. Acum poti sa nu te mai holbezi ca un psihopat la mine? Ma enervezi!

-Stii ceva Nina? Mereu încerc să iti arat simpatie si mereu incerc sa ma apropii de tine, iar tu ma respingi tot timpul. Fi atentă, îti dau de ales intre doua variante. Ori te cuplezi cu mine ori familia ta moare.

Am rămas blocată. Nu pot să cred ce mi-a putut face. Sunt in stare de șoc nu stiu ce pot sa raspund. Nu vreau sa fiu iubita lui in niciun caz, dar nu vreau ca familia mea sa pățească ceva rau,nu mi-aș ierta-o niciodată.

-Deci ce alegi?

- Nu ma mai grăbi. E o alegere extrem de grea.

- Nu e deloc. Alegi ca familia ta sa moara?

- Nu! Nu! Nu! Cred ca stii ce am ales.. Ii spun eu foarte tristă

-Spune-o tu, suna mai bine cand o spui tu :))

-Aleg să fiu iubita ta..

- Bună alegere iubito.

Vine si ma strânge în brațe, imi ia fata in palme si ma sărută apăsat. Nu îl resping, nu vreau ca familia mea sa se afle in pericol din vina mea. Asa ca ii răspund.

El pare satisfăcut, în timp ce eu ma simt îngrozitor de dezgustata.

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum