Am reușit

1.2K 27 1
                                    

Mâinile ma dor îngrozitor de la catusile astea. Sigur am niste urme care nu o sa dispară prea curând, ma uit la ceasul de pe noptieră si văd ora 5 dimineața. Oare ce voi face cand va veni la mine? Fiindca sigur va veni sa vada rezultatul pedepsei sale extrem de stupide.

Opa am uitat ca am agrafe in par, acum sper doar sa nu ma trădeze. Iau prima agrafa cu greu pentru că încă am mâinile legate, o bag in incuiestoarea cătușei si nu merge, minunat 😄 iau a doua agrafa pe care o răsucesc cu grija astfel încât să se desfacă si reușesc. Stiam eu ca nu o sa ma trădeze  fix acum bunele mele prietene,agrafele de par.Imi scot cutusele si cum am zis, am urme de toată frumusețea.

Okey vad ca sunt la etajul 2,nu e atât de mult până jos, imi leg toate cearseafurile si bluzele din sifonier până se formeaza o funie si ii dau drumul pe geam. Cu grijă cobor până jos, avantajul meu este ca o pădure este imprejurul vilei, o sa ii fie greu să mă găsească. Acum că sunt cu picioarele pe pământ, la propriu😅 intru in pădure.


După câteva momente apăsătoare de liniște aud un țipăt puternic
-NINA!!!
Ăsta sigur e nenorocitul care m.a răpit. Doar nu credea că o să accept asa usor sa mi se fure libertatea, nu? Grăbesc pasul astfel încât acum cred ca ma aflu in centrul pădurii. Merg si văd o scorbură într-un copac, afara e seară si nu am de gand sa îngheț. Intru înăuntru si acolo se află  o veveriță cu puisori.
- Se pare ca o sa împărțim această încăpere.
Mă apropii de veveriță si văd că nici nu ma baga in seama. Ăsta e bine ,nu as fi vrut să fiu atacată de o veverita😂 Ma întind pe stratul subțire de frunze si adorm.

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum