Perspectivă Nina
A venit seara, Dylan deja a facut progrese de cand azi i-a fost scos ghipsul. Merge aproape normal. Ma duc la baie si intru sub duș. Las apa rece sa imi racoreasca trupul si mintea. S-au întâmplat atât de multe in ultimele săptămâni. Incep sa imi masez corpul cu buretele. Incerc sa ma spăl pe spate dar nu prea ajung atât de bine, simt cum cineva imi ia buretele din mână si incepe sa ma spele. Ma întorc si il vad pe Dylan,ma priveste atât de pătrunzător si cu atâta dorinta..
Imi prinde gura într-un sărut dulce amestecat cu sălbăticie, incepe sa ma domine in toate punctele de vedere. Ma ridică in brate ,ma inveleste in prosop si merge cu mine spre pat. Se arunca peste mine si începem să ne sarutam. Știți si voi ce s-a intamplat in continuare :))
Razele soarelui isi fac apariția în camera trecând de draperii. Imi deschid ochii si primul lucru pe care il vad e chipul iubitului meu care se uita la mine.
- Bună dimineața iubito!
- Bună dimineața, de cat timp te uiți la mine? Il intreb usor amuzată
- Nu demult, iti admiram chipul dragalas.
Chicotesc la spusele lui. Ma sărută scurt pe gura eu făcând la fel, hotărăsc să mă ridic din pat si sa merg la dulap. Fac doi pași si un sentiment de greață isi face apariția în corpul meu. Fug la baie si vars tot în chiuvetă.
-Nina, esti bine? Ce ai pățit?
-Cred ca nu mi-a picat bine mâncarea la stomac...
-Haide in pat, iti aduc o compresa cu apa rece.
Ma ia in brate si ma așează cu grija in pat. Iese rapid din camera si apare la fel de repede cu un prosop in mana. Mi-l așează pe frunte si se așează lângă trupul meu.
Ma simt atât de obosită dintr-o dată.Au trecut 30 de minute,iar eu ma simt mult mai bine. Hmmm am o pofta imensa de căpșuni.
- Dylan,vreau capsuni
-Capsuni? Pe vremea asta?
-Te roooog. Și fac o față de cățeluș
-Of bine, ma duc acum. Altceva ce mai vrei? Un mangopepene uriaș?
Ma întreabă ironic. Eu ii zâmbesc nevinovat și cobor in bucătărie. Acolo vad bucătăreasa
-Hei!
-Buna domnișoară, cu ce va servesc?
- Nu vreau nimic, il astept pe Dylan de la cumpărături.
- Ce cumpărături? Avem de toate in casa.
-Avem capsuni?o intreb eu
-Nu, nu e sezonul lor încă. Uite o înghețată de căpșuni
Ii mulțumesc si incep sa o mănânc.
Hello :)
Capitolul urmator il voi posta la 110 voturi, asa ca nu uita sa lasi unul!❤
CITEȘTI
RĂPITORUL MEU(terminata)
RomanceCitiți și aflați povestea Ninei,care ajunge să fie răpită ,atât va spun,nu vreau sa va dau spoilere :3 Dacă vă place,nu uitati sa va lăsați opinia printr-un comentariu si un vot! Postez cât de des pot. Va pup😘