Răspunsuri

919 20 0
                                    

După ce Dylan a ieșit din cameră, ma întind puțin. Nu ma simt prea bine. Somnul pare să mă ia dar dispare imediat atunci când se aude o bătaie in ușa. Ma ridic si in fața mea apare o femeie care imi zâmbește.
- Stăpânul m-a trimis sa iau tava.

-Stăpânul? Spun confuză

-Da, domnul Dylan.

- Ea o sa fie servitoare care o sa o sa iti aduca mâncarea Nina. Aud glasul gros al lui Dylan. Servitoarea își pleaca privirea in jos ,imi ia tava cu mâncare și iese din cameră lasandu-mă singura cu Dylan. Am atâtea întrebări la care nu gasesc un răspuns logic care sa ma mulțumească.

  Totuși cred ca Dylan imi poate oferi raspunsurile corecte.
Incerc sa imi găsesc o fărâmă de curaj cu care sa ii pot tine piept omului care m-a răpit, de două ori.
- Eu am câteva întrebări.

-Te ascult. Raspunde serios uitandu-se in ochii mei care vor să se ascundă de ai lui.

- Care este numele tău complet,cati  ani ai, cu ce te ocupi si de ce m-ai răpit?

- Numele meu este Dylan Parker, am 23 de ani, sunt mafiot si fac trafic de droguri, arme și uneori de fete. La ultima intrebare nu iti pot raspunde acum.

Sunt dea dreptul socata. Nu îl înțeleg pe băiatul ăsta, cum poate vorbi atât de calm si lejer despre ce se ocupa? Lui chiar i se pare normal ca un băiat de 23 de ani sa se ocupe cu astfel de lucruri periculoase și nu mai spun ilegale? Părinții lui stiu ce fiu au, stiu ce face odrasla lor?

- Cum poti vorbi atât de ușor despre traficul de arme, droguri si mai ales, traficul de carne vie? Tu iti dai seama cable distrugi viața si viitorul? Defapt de ce îți țin tie predică, nu mi-ai raspuns la ultima intrebare, de ce m-ai răpit. Totul este foarte clar Dylan, o sa sfârșesc si eu ca toate sufletele pe care le-ai distrus, o sa ajung o târfă.

Nici nu mi-am dat seama ca in timp ce îi spuneam toate aceste lucruri am început să plâng. Ma uit la fața lui si pot observa ca este surprins, trist si nervos. Se apropie de mine, imi ia chipul plin de lacrimi în palmele lui mari si isi apropie fața de a mea. Ma sărută cu atâta dorință ,eu stau stana dr piatră și continui să plâng.

După ce ma sărută, ma îmbrățișează și imi spune să mă calmez.

RĂPITORUL MEU(terminata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum