19.

2.4K 103 25
                                    

Amína

„Akosi mi vždy ukradneš partnera." Znelo to tak hnusne a sarkastický.

Keď to dopovedala, uvedomila som si, že po celý ten čas mal Jared položenú svoju ruku na mojom stehne, ktorú nepatrne zvieral.

Hneď ako som na neho krivo pozrela, ju stiahol naspäť k sebe. Pozrel sa na mňa s ospravedlňujúcim pohľadom.

Marie len pokrútila hlavou. Myslela si svoje.

Lauren sa na mňa ľútostivo pozrela. Mrzelo ju, že prišla.

Ja som len zdvihla jeden kútik do hora s tým, že čo už s tým narobíme.

Ostatní sa poposúvali o čosi ďalej, aby si Marie sadla. Larisa si sadla na Troyove kolená. Zatiaľ čo sa Monica usmiato tískala na Harryho. Lauren bola tiež nalepená na svojho princa. Len ja a Jared sme sedeli na stoličkách.

Marie si sadla k Harrymu z druhej strany než Monica. Na tvári mala silený úsmev. A mrkala po všetkých chalanov, ktorý tu sedeli.

To už k nám došiel čašník s desiatimi pohármi, ktoré niesol na tácke. Každému sa ušlo len jeden pohárik zostal na zvýš. Ten si k sebe vzal Harry, ktorý vyzeral, že má z nás viac než dosť.

Ale nikto to neriešil.

Hudba hrala na plné grády a celá atmosféra sa akosi uvoľnila. Bolo fajn tak sedieť po kope s ľuďmi, s ktorými si máte, čo povedať, až na to že pri vás sedia aj tí, ktorý vás nemajú radí.

Marie mi to dávala jasne najavo. Každé jedno pozretie ma bodlo do hrude. Akoby mi Bena závidela. Bolo mi jasné ako facka, že ho chce len pre výzor. Zatiaľ čo ja som ho milovala úprimne.

„Ježiš, Amína. Pamätáš si ako si mi na cechovačke vyliala víno do oka?" Larisa sa uvoľnenie smiala na zážitok ešte s prvého ročníka, keď sme ako prváčikovia na strednej škole absolvovali imatrikulácie.

„Hej, ale to som vážne nechcela." Ospravedlňujúco som odvetila.

Po cechovačke sme my prváci išli spolu s tretiakmi to osláviť chľastom. Došli sme na veľký kopec a tam sme si všetci do kruhu sadli. Tretiaci vytiahli fľaše, či už víno alebo vodku. Všetko sa otvorilo a samozrejme aj pilo.

Vtedy to bolo pre mňa po prvé, čo som sa tak riadne opila. Vnímala som, ale nie tak ako za triezva.

Vtedy som nevedela piť. A k tomu som pila na lačno, keďže som nestihla ani školský obed. Takže aj to málo, čo som vypila, ma praktický opilo.

„Ha ha a ja si pamätám ako si sa každého pýtala, či ma cigarety." Zasmial sa Troy.

Zahanbene sa mi sfarbili líca na červeno.

Veľmi dobre som si to spamätala. Ale to som len chcela pomôcť Gregorovi – vtedy bol ešte tretiak, ktorý sa ma opýtal, či ich mám. Ja sama som cigarety nemala, lebo nefajčím. Chcela som mu pomôcť, tak som mu proste tie cigarety zháňala. Len každý si pomyslel svoje.

„A ja si pamätám...."

„Nevyťahujte len moje neresti." Založila som si ruky na svojej hrudi.

Všetci sa okolo stola zasmiali.

To už sa uvoľnene rozkecal aj Harry, ktorý spomenul aj Marie. „Keď už hovoríme o tej ceche. Ja si pamätám ako my sme pili s prvákmi. Ne Marie?" To už pozrel na Marie.

Marie len mykla plecami. Pohľadom povzbudila nech opitý Harry pokračuje.

„Vtedy aj náš veľký Ben vypustil pary." Nahlas sa zasmial.

Všimla som si ako Code s Jaredom spozorneli.

Ja som napínala uši, pretože som o tom nepočula. Vedela som, že každý po ceche chodí piť ale že sa aj Ben ožral? To som nevedela. Vtedy som sa o neho nezaujímala.

„Sám došiel za Marie. Ne, Marie?" Pozrel na ňu a znova sa usmial do široko.

„Nie, Harry prestaň. Myslím, že to nie je vhodné." Skočil mu do reči Code.

„A čo je na tom nevhodné?" Čudoval sa Jared. „Nech pokračuje." To už si mydlil ruky.

Ja som len spozornela. Naozaj ma zaujímalo o čom to Harry rozpráva.

„No..." Harry sa poobzeral, či sa pozeráme na neho. Bol rád, že je stredom pozornosti. „Veľký Ben to bol borec. Hotový chlap. Došiel tu za našou..." Potľapkal Marie po hlave ako nejakého psa a ďalej pokračoval. „A bez slov ju vylízal. Šiel po nej ako taký vlk. Dokonca bol taký ožratý, že ju vyprstoval v tráve." To už sa začal rehliť.

„Ty si debil." Hnusne na neho pozrel Code. To už sa zdvihol od stola a odišiel von. Za ním sa rozbehla Lauren.

Ja som tam len sedela ako taká trúba. Vzala som Harryho druhý pohár, ktorý bol ešte plný a vliala ho do seba.

Všimla som si ako sa Jared uškŕňal. Marie to akosi nevadilo, to čo Harry povedal. Práve naopak, tvárila sa akoby jej Ben patril.

Larise to bolo jedno, tá bola zamestnaná Troyom, ktorý jej venoval všetku pozornosť.

Žiarila som. A nemala by som. To sa stálo dávno, keď som ešte Bena poriadne nepoznala. Začali sme sa spolu baviť, keď bol štvrták. Dovtedy ani nevedel, že existujem. Tak prečo som tak hnusne na ňu žiarlila?

Je to minulosť.

Opakovala som si. Akosi tie slová nepomáhali. Cítila som sa ešte príšerne ako pred tým.

Do oči sa mi tiskali slzy, ktoré som sa snažila potlačiť.

„Jared?" Marie mykla hlavou mojím smerom. Postrehla som to len tak.

Ten sa vzchopil príležitosti, že mám v sebe pár drinkov, ktoré ma mali nakopnúť a nie zničiť.

Lauren s Codom sa stále nevracali. Ani som nevedela, či vôbec prídu. Vytiahla som mobil, že jej napíšem, keď ma Jaredova ruka zastavila.

Pozrela som sa do jeho čokoládových očí a čakala, čo povie.

„Nechceš ísť von?"

Prikývla som. Tak som mohla aspoň zistiť, či je Lauren stále vonka alebo už dávno odišla.

Obaja sme vstali od stola. Pocítila som Jaredovu ruku ako ma tlačil dopredu. Ruku pomaly nechával spadnúť na môj zadok.

„Jared!" Prudko som sa k nemu otočila, nech s tým prestane. „Chodím s Benom!"

„Naozaj?" Pochybné sa na mňa pozrel.

„Ano!" Sykla som. „Opováž sa ma ešte raz dotknúť."

„Amína..." Oslovil ma s túžbou v očiach. Keď som sa mu obrátila chrbtom, otočil si ma k sebe a pritisnul k stene. „Od prvej chvíle ťa chcem! Dokonca som kvôli tebe odišiel do zahraničia, aby som ťa dostal z hlavy." Ukázal na svoju hlavu. „Nešlo to. Si stále tam. Tá tvoja tvár."

Nebezpečné sa ku mne nahol, až kým sa nezmocnil mojich pier.

❤❤❤
No toto Jared. To sa nerobí. 😡

Nejak sa nám to zvrtlo 🙈. Uvidíme, čo spraví Amína v ďalšej kapitole.
❤❤❤

Kúsok AROGANCIE 3Where stories live. Discover now