37.

2.4K 107 26
                                    

Amína

Zazvonilo na prestávku.

Ja som kráčala pomedzi dav žiakov, ktorých som pár ani nepoznala. Prváci, druháci boli inakší ako my, keď sme boli v ich veku. Pre takmer každého bola česť sa kamaráti s tretiakmi alebo dokonca so štvrtákmi. Teraz o nás nezavadia ani len pohľadom.

A my sme si to tak aj zvykli. Naša trieda sa baví s tretiakmi.

Ani nemáme dôvod sa s mladším ročníkom zoznamovať, keď vieme, že cesta na strednej sa nám pomalý končí.

Prešla som okolo pár dievčat, ktoré vyzerali, že ráno stali ľavou nohou a vzali si na seba, to čo zbadali ako prvé. Jemne som sa nad tým pousmiala, takto nejako ma musel hodnotiť aj Benjamín Stone.

„Ahoooj." Zatiahla Lauren, ktorá si svoju ruku prevesila cez moje rameno. Lišiacky sa usmievala od ucha k uchu, keď sa na mňa zatvárila.

„Čo máš za lubom?"

„Sľúbila som Codovi, že prídeš na jeho oslavu na-ro-de-nín." Nezabudla to aj vyslabikovať aby som ju dobre počula. „Tak že so sebou vezmeš aj Bena." To už sa uškrnula.

„Uvidím, Laurie. Naozaj neviem, či je to dobrý nápad. Ani neviem, kto všetko tam bude." Môj hlas znel ustarostene. Vedela som, že Benjamín tam pôjde na isto. Ale bála som sa, že tam bude aj Marie.

Naposledy som ju nezvládla. Situáciu, keď spomenula Bena a naznačila, čo všetko spolu robilo som uniesla.

Benovi som verila, že sa s ňou nezapletie ale jej nie.

Jej anjelská tvár môže mať rôzne zbrane ako nás rozdeliť.

„Kamaráti, starý známy, nový známi, kamaráti so školy.... hmm... myslím, že všetci." Zaradom sypala.

„Takže aj Marie." Zamrmlala som si pre seba.

„Amína, čoho sa bojíš? Ben má oči len pre teba!" Zagúľala očami. Zrejme som znela ako pokazená platňa, keď som ju zakaždým spomenula.

„Joj, Laurie." Ťažko som si povzdychla.

„Yeas!" Od radosti vystrčila päste a zasyčala. Vedela, že pôjdem.

„Ale teraz nás čaká písomka z matiky." Ruku som položila na jej chrbát a potískala do triedi.

„Ej de." Neveriacky pokrútila hlavou.

„Z kvadratických rovníc." Zamrmlala som.

„Sedím pri tebe." Schmatla si tašku k sebe až na hrudi, ktorú si k sebe silno tiskala.

„Áno, poradím ti, tak ako vždy." Zasmiala som sa nad ňou.

◼◼◼

„Chceš vodku?" Skríkol mi do ucha, aby okríkol hlasitú hudbu, ktorá sa ozývala po celom dome.

Potriasla som hlavou.

Teraz som bola ja, čo som sa k nemu nahla. „Radšej víno."

Čosi zamrmlal a odišiel preč.

Sedela som na gauči a čakala kým mi ho Ben donesie. Keď tu zrazu si sadla Laurie. V ruke mala fľašu vína, ktorú silno zvierala a nezabudla si z nej odpiť.

„Chceš?" Drgla do mňa fľašou.

„Vďaka." Vzala som a odpila si dúšok kyslej chute, ktorá na brušku nepríjemne pošteklila. „A kde máš Codyho?"

Laurie len prstom ukázala na biliard, kde stál Code, pri ňom Harry s Monicou a Jared s Marie.

Vedela som, že tu bude.

V tom som videla ako jej Jared čosi zašepkal a ona sa chichotom usmiala. Pozrela mojím smerom a hnusne sa uškrnula. Potom od neho odišla a pobrala sa tým smerom, kde aj Ben.

Tá mrcha ma niečo za lubom.

„Laurie, počkaj ma tu." Podala som jej víno, ktoré len tak tak zachytila. Pozrela sa na mňa, že čo som tak náhle vstala.

„Vyskytol sa menší problém. Teda ešte len bude z toho problém." Povedala som na jej prekvapenú tvár, ktorá sa ešte viac nechápavo zatvárila.

„Čo? Máš kramy? Dostala si ich?"

„Nie... ale Marie!" Zavrčala som, lebo už som potrebovala ísť za ňou a zastaviť ju, nech na môjho Benjamína neskúša finty.

„Marie ich dostala?"

„Bože, Lauren!" Capla som sa po čele. Alkohol jej už dávno prudko v žilách. „Proste musím ísť."

Ukázala som na dvere, kde obaja odišli a sama odišla. Ani som nečakala na jej ďalšiu blbú reakciu.

Na prahu som sa zastavila. Zbadala som ako sa Marie s Benon o niečom rozprávali. Podišla som o čosi bližšie, aby som aj to málo počula z ich rozhovoru.

„Nemal som dôvod o nás rozmýšľať!" Zavrčal na ňu Ben.

„Čo má ona a ja nie, Ben?" Znela zúfalo. Bolo vidieť, že to len skúša. Pretože pred chvíľou sa na mňa uškŕňala ako diabol, ktorý chystá odplatu.

„Srdce. Srdce ma, ktoré ti nemáš. Marie medzi nami je dávno koniec. Nechápem, že ťa to stále drží. Keď si jebala s inými, si na následky nemyslela, čo? Keď si sa kurvila s mojím najlepším kamošom, to ti šlo, čo? Vtedy si na mňa nemyslela, čo?" Všimla som si ako mu napli svaly.

Mala som mizerný pocit, že sa tak s ňou rozpráva. Chápala som jeho reakciu ale prehnal to. Dokonca mi tej Marie prišlo ľúto. Nik minulosť nevráti, aj keď bol aký bol. Podviedla Bena, okej.... Ale nezaslúži si taký hnusný prístup, lebo každý môže spraviť chyby.

Preto som vyšla so svojej malej skrýše a pozrela na neho.

V rukách držal pohár vína, ktoré mal pre mňa, v tej druhej držal malý pohár priesvitnej tekutiny, ktorý bol zrejme pre neho.

Pokúsila som sa o malý úsmev, aby som ho obmäkčila. Ešte stále bol nahnevaný. Zbadala som jeho ruky, ako boli napnute, dobre že oba poháre pod jeho dlaňou nepukli. Sánkou zatínal, len aby ju nemusel nejako hnusne udrieť, čo by neskôr ľutoval.

Vzala som z jeho ruky môj pohár a druhou rukou chytila Bena, ktorý ma zovretie ruky silno stisol. Tým mi ďakoval, pretože si sám uvedomil, ako na ňu hnusne vyšiel. Ďakoval mi, že som tu pre neho. Vždy som tu bola pre neho. Ďakoval mi, že vôbec existujem a že vôbec som sa ha do neho prvá ozvala vtedy v bare, ako som večer šla po víno pre babku, ktorá čakala Rafaela.

Obaja sme odišli naspäť do obývačky, kde sedela Lauren. Tá už bola nalepená na svojho priateľa, ktorý si ju k sebe privinul a dal jej malý bozk na pery.

Benjamínove ruky si ma k sebe tiež privinuli na hrudi. Zašepkal mi do ucha lichotivé slová, ktoré ma zahriali na duši. A dal malý bozk na vlasy. S úsmevom na perách som sa pozrela na jeho tvár, ktorá sa konečne usmievala a to mi vyčarilo ešte väčší úsmev, aký som mala do teraz.

❤❤❤
SiSa_FrOze, Beathrinexis, zuzin_kaaaa, lkrajcikova, kkaji_, SabinaKinacova, Dadalili3, 18Michelle78 ďakujem za vaše povzbudivé komentáre! ❤ Pre autora je to veľká česť si prečítať, čo si myslíte o jeho príbehu.

Možno vás sklamem alebo nie, ale už máme pred sebou len tri časti.
❤❤❤

Kúsok AROGANCIE 3Where stories live. Discover now