Amína
Ramienka od svojej školskej tašky som silno zovrela a z ťažkým povzdychom som vošla dnu do veľkej budovy zvanej škola.
Odkedy sa začal nový rok, my chýbal tretí ročník a aj štvrtáci. Veľmi sme sa s ním nebavili ale za to Larisa áno. Ona sa bavila najmä s chlapcami. Dokonca ani s mladšími nemala problém.
Vďaka nej som mala možnosť spoznať celú Benovú partiu. Neľutujem ani jednu minútu, ktorú som s nimi zažila, pretože to tak malo byť. Či už to boli dobré alebo zlé časy. Všetko do života patrilo. Inak by bol svet nudný bez nejakej to malej drámy, ktorá sa párkrát do nášho života votrie ako veľké cunami a vezme so sebou všetko, čo ste tak mali radi.
Vošla som do budovy a hneď zazrela Lauren ako sa o niečom bavila s Monicou. Pri nej postávala Larisa, ktorá pokukovala okolo seba, či ma veľkú pozornosť. V tom sa ku nej nalepil nejaký žiak z našej školy. Nahol sa k jej uchu a čosi jej pošepkal. Muselo to byť niečo intímne, pretože sa Larisa uškrnula, oblizla si pery a rukou sa natiahla za ucho, ktoré jemne prstami pohladila. Chalan bol z toho gestá celý roztopený. Na čo sa ona uškrnula.
Zamávala chlapcovi pred nosom, ktorý sa akoby dostal druhý dych a odišiel na toalety.
Kým som dorazila, Larisa bez pozdravu odišla na to samú toaletu ako chlapec, ktorého pred chvíľou balila.
„Ahojte." Pozrela som na dve moje spolužiačky, ktoré sa hneď pozreli na mňa.
Lauren ku mne podišla a hneď ma zobrala na svoju hruď. Jej malé objatie ma len posilnilo.
Od kedy som vstala, som myslela na Benjamín. Sľúbila som mu, že to Jeremymu poviem. Aj sok to mala v pláne. Ale včera ako som ho zbadala, to nešlo. Skrátka nie. Jeho veľké zelené oči boli tak spokojne. Jeho svet bol tak pokojný a tak harmonický. Od malička si zvykol na babku. Ak by som to povedala, neprišiel o nikoho.
Bol ešte dieťa, keď ho babka vzala pod svoje krídla.
Mne chýbala rodičovská láska. Netvrdím, že mi ju babka nedávala...
Ale bolo to niečo iné...
Bránila som sa ako som veľmi chcela, ale vo vnútri som vedela, že to musí vedieť. Musím mu to povedať.
„Vidím, že si akási nesvoja." Zašepkala mi Laurie pri uchu, tak aby to Monica nepočula.
Oči som mierne privrela a vzala si jej silu. Pomaly sa odo mňa vzdialila, vyčarila úsmev, ktorý ma mal povzbudiť a nakopnúť. Ale cítila som sa horšie ako som bola.
„Poďme do triedy. Triedny si isto prichystal písomku." Zamrmlala som popod nos.
Obe mlčky prikývli.
Chytila som ich pod pazuchu a vošli dnu do triedy. Tak ako posledné roky tak aj teraz som si sadla k Lauren. Ak sa tak zamyslím, tak sa v škole nič nezmenilo, samozrejme okrem nás.
Dospeli sme.
Máme iné zmýšľanie.
Už dávno sme plnoletý. Niektorí majú osemnásť a iní zas devätnásť. Každý rozmýšľal nad svojím životom, tak aby sa mal dobre. Iným to bolo vlastne fuk. Ja som spadala do kategórie, kde som si sem tam určila malý cieľ, ktorý som sa snažila splniť.
Je lepšie mať ciele, pri ktorých máme pocit, že sme niečo dosiahli. Potom ten ciel zaškrtneme a cítime v bruchu malé šteklenie, že sa nám to podarilo. Že sme dosiali svoj cieľ.
Môj cieľ bol jasný. Byť s Benom. Spraviť maturitu. Ísť na vysokú a spraviť si vodičák. No teraz v prvom rade bol Jeremy. Vedela som, že po skole bude na futbale. Tam väčšinu času trávi aj so svojimi kamarátmi.
„Všetko z lavíc odložiť! Chcem vidieť na stole len perá!" Ozval sa mužský hlas a ja som vedela, že je to náš triedny, ktorý si pre nás prichystal písomku.
„Mala si pravdu." Drgla do mňa spolusediaca.
Ja som len mykla ramenami. Naozaj som nemala jej čo na to povedať.
◼◼◼
Z diaľky som zbadala ako Jeremy utekal za loptou, ktorú sa snažil súperovi prevziať a dať víťazoslávny gól. Lenže mu noha šmykla a spadol na zem. Tréner zapískal a hneď ho poslal na lavičku. Vymenil ho ďalší hráč, ktorý doteraz sedel na lavičke a čakal, kedy bude mať možnosť si na trávniku zabehať.
Jeremy vyzeral byť smutný. Inokedy sa mu darí a inokedy zas nie. Vyzeralo to tak, že dnes nemal svoj deň.
Spravila som nádych a výdych. Ešte par krát som to zopakovala a odhodlane vykročila k nemu.
„Do frasa!" Začula som ako si popod nos nadával. Bola som naozaj rada, že nepoužil ostrú nadávku. Rukami si hladil lýtko. Snažil sa ho rozmasírovať.
Znova si zanadával popod nos.
„Jeremy." Oslovila som ho.
Hneď svoj zrak zdvihol mojím smerom. Prekvapene prižmúril oči. Bol naozaj prekvapený, že som prišla dneska. Pôvodne som mu povedala, že idem s Lauren vonku. Ale plány sa menili. Preto je lepšie si zvoliť ciele ako plány. Cieľ si môžete odložiť pokojne aj na desať rokov, kým sa k nemu dostanete. Plán nie.
„Myslím, že si už nezahrám." Pozrel na svoju nohu, ktorú si stále rozmasíroval.
Pričupla som si k nemu a pozrela na noho. Mal ju mierne opuchnutú. Musel si veľmi ťažko poraniť lýtko.
„Pôjdeme na ošetrovňu. Tam sa ti pozrú na nohu." Zdvihla som k nemu pohľad a čakala, že mu pomôžem vstať. Ale on potriasol hlavou.
„To prejde. Nie je to až také vážne." Hrdinsky sa ozval.
„Jeremy. Naozaj sa musí na to niekto..."
„Nie, Amína. Pôjdem domov, i tak by som tu sedel ďalšiu hodinu len tak, až kým by sa neskončil futbal. A tieto lavice sú ozaj tvrdé." Pomalý vstal na jednu nohu.
Ja som tiež hneď vstala a pomohla mu udržať rovnováhu, aby sa nevytrepal na zem. Jeremy ešte stihol uchmatnúť tašku, ktorú si prevesil cez jedno rameno.
Pomaličky sme kráčali, len aby sa mu noha nezhoršila. Ja som len zhrozene pozrela na jeho nohu, ktorá si vážne vyžadovala skontrolovať od lekára, či je naozaj všetko v poriadku.
„Neboj sa. Už sa mi to par krát stalo." Uisťoval ma.
„No teda dobre." Pokrútila som nad tým hlavou. S ťažkým povzdychom som sa zmierila, že bratove rozhodnutie už nezmením.
Pomalým krokom sme sa dostali domov, kde som ho posadila do kuchyne za stôl a z mrazáku vytiahla veľký ľad, čím priložila na boľavé miesto, len aby mu tá noha viacej nenapuchla.
„Jeremy, musím ti niečo povedať." Po dlhšej odmlke som sa ozvala. Jeho pohľad ma sledoval a pobádal, aby som už prehovorila.
❤❤❤
Venujem lkrajcikova, Dadalili3, SabinaKinacova, zuzin_kaaaa, Beathrinexis, SiSa_FrOze, 18Michelle78, kkaji_ za vaše nádherné komenty, pri ktorých mi mäkkne srdce. 💙Milujem vás!!! 💙
❤❤❤
YOU ARE READING
Kúsok AROGANCIE 3
RomanceAmína & Benjamín Ich cesty sa znova spoja? Alebo na seba už dávno zabudli? A čo Benjamínov otec? Skrýva niečo pred nimi, čo by mala jeho rodina vedieť? Aké je jeho tajomstvo? Zničí to len Benjamínovú rodinu? Začítajte sa do romantickej trilógie Kúso...