27.

2.7K 111 29
                                    

❤❤❤
SiSa_FrOze, lkrajcikova, bea_ka, kkaji_, NikolaNikiS, 18Michelle78, Beathrinexis, zuzin_kaaaa, ViktriaPitonakova, Dadalili3
Užite si kapitolu!
❤❤❤



Amína

S plným tanierom školského obedu som dokráčala ku stolu, kde sedela Lauren s Monicou. Usmiala som sa na nich. Bola som rada, že som cez obedňajšiu prestávku nevidela Marie. Našťastie s nami do triedy nechodila.

Prisadla som si k nim a tácku položila na stôl.

„Jared sa na teba pýtal." Začala Monika.

„Nezaujíma ma to." Ticho som sa ozvala. Vzala som do rúk lyžicu a začala jesť kuraciu polievku.

„Má o teba záujem." Neprestala s tým.

Všimla som si ako do nej Lauren drgla. Tá sa na ňu pozrela pohľadom ČO?

„Vážne, Monica. Mňa Jared nezaujíma." Snažila som sa neznieť podráždene. Už to ráno, keď som zbadala ju, som mala dosť.

„Je tu reč o mne." Prisadla si ku mne Larisa. Pozrela sa na všetkých okolo nás a pustila sa do jedla.

„Nie si vždy v stredom pozornosti." Ozvala sa Laurie.

„Zlatko, vždy som. Nemusíte sa o mne baviť. Mne stačí, že vám behám po rozume." Vzala lyžičku a začala ňou mávať akoby to bol prútik.

„Aj v žalúdku." Zamrmlala som.

„Čo?" Prestala mávať rukou a hneď sa pozrela na mňa.

Lauren sa snažila udržať smiech, až kým nevyprskla na nej pár rezaniek. Rozhorčená Larisa od stola vstala. S malým krikom sa rozutekala ku toaletám.

„To si jej teda dala." Ozvala sa Monica, ktorej vyzeralo byť Larisi ľúto.

Lauren len mykla ramenami. Jedným okom na mňa žmurkla a ja som jej v duchu poďakovala. Bola to obrovská sranda vidieť ako rýchlo zdúchla. Za sebou nechala len svoju tácku.

„Pôjdem radšej za ňou." Znova sa ozvala.

Ja s Laurie sme len mlčali. Obe sme vedeli, že ak by šlo do tuhého Monica by držala s Larisou.

„Mám dobrú správu, Mína." Šťastné na mňa vybehla. Ja som len čakala, čo je to za správu. „Code mi napísal aaaaaa... vyzerá to tak, že dneska môžem prísť k nemu."

„Mám z toho obrovskú radosť, Laurie." To už som ju chytila za ruky a stisla ich. Tá sa na mňa šťastné usmiala.

„Nechcela som to pred nimi rozprávať. Ešte by čosi rozniesli." Hneď ako ich spomenula, zatvárila sa kyslo.

„Viem." Povzdychla som si.

„Mňa by zas zaujímal tvoj vzťah s Benom. Vie o tom s tým Jaredom?" Zaujímala sa.

„Áno. Ale chápe to. Verí mi. Je to medzi nami v pohode. Tak ako pred tým. A možno aj lepšie." Zasnene som odvetila. „A vieš čo?"

„Neviem. Čo?" Laurie vyvalila na mňa oči.

Kúsok AROGANCIE 3Where stories live. Discover now