BAB 39

3.6K 76 1
                                    

Malam.

Aku pegang perut aku. Lapar.. Dari pagi tadi aku hanya jamah roti kosong dengan air suam. Itu je satu satunya makanan yang aku dapat. Tu pun sebab belas ihsan dari fatty.

Aku tak tahu ape masalah lelaki bertopeng tu nak kurung aku.

Clak, bunyi kunci pintu luar dibuka. Pintu ternganga luas.

Dah datang dah setan tu..

Masuk lelaki bertopeng tadi dengan lagi sorang lelaki, yang pakai topeng yang sama.

Nafas aku turun naik semula. Aku telan air liur. Itu ke tetamu VVIP tu..

"sayang, this is my partner in crime, Mr. Dawerson." Lelaki kejam tu gelak.

Mr. Dawerson? Asal pelik sangat nama lelaki tu.

Lelaki yang bernama Dawerson tu hanya diam berdiri sebelah mamat setan tu sambil pandang tajam muka aku.

"Nick, asal perempuan ni?"

Oh, nick rupanya nama lelaki kejam tu. Aku dah cuak. Badan aku sembunyikan di sebalik selimut.

"hadiah untuk kau. Aku baru dapat tau tak, fresh lagi" Nick tanggalkan topeng muka dia.

Terus bulat mata aku pandang muka lelaki tu. Muka mix jepun, boleh tahan. Dengan tatoo kecil bentuk bunga kecil kat tepi leher dia.

"sayang, kenapa kau pandang aku tak berkelip? Terperanjat tengok muka aku ke?" nick gelak kuat. Dia jalan ke arah aku dan tarik kuat selimut yang tutup badan aku.

Terus tersergam badan aku yang separuh bogel. Shit! Aku mengesot ke belakang. Muka aku dah pucat..

"nick, stop" Lelaki bertopeng yang baru masuk tadi tahan bahu nick dari terus dekati aku.

Nick mendengus kuat. "ni perempuan ni, 'makanan' special untuk kau. Dah, Aku keluar dulu" nick jeling muka aku dan terus keluar dari bilik.

Sekarang tumpuan aku dah beralih kepada lelaki yang baru masuk tadi. "kau nak ape dari aku?"

Lelaki tu perhatikan aku atas bawah. "tak sangka, Kau cantik bila pakai baju perempuan.."

Terbeliak mata aku dengar. "kau siapa"

"aku.."
"nanti kau akan tahu jugak.. "

Lelaki tu duduk depan aku. Tangan dia picit lembut peha aku yang terdedah luas sambil mata dia merayap pandang seluruh tubuh aku lebih2 lagi bahagia dada aku yang dah hampir terdedah sebab kes semalam.

Laju aku tepis tangan dia yang meliar kat Peha aku. "jangan sentuh aku bodoh!"

"jai.. Rileks."

"ma.. Mana kau tahu nama aku?!"

Lelaki tu tergelak pandang muka cuak aku. "lepas ni kau ikut aku"

No way! Aku geleng laju.

"bodoh! Biar aku masuk dalam! Aku nak Melissa!!"

Serentak aku dengan lelaki bertopeng tu toleh pandang pintu bilik yang tertutup rapat. Terdengar jeritan macam orang gila duk pekik nama aku. Ape benda pulak ni..

"lepaskan aku la bodo!"

Lelaki yang tengah duduk depan aku terus bangun dan bukak pintu luas. Faid? Lelaki psiko tu tersenyum pandang aku. Dia tak dapat masuk sebab ade dua orang pengawal tengah grip tangan dia.

Berani si bangang ni datang sini! Laju aku turun dari katil dan jalan pergi dekat dengan malaun tu. Tanpa sebarang amaran, aku terus layangkan penumbuk kat muka dia.

LARI❗Where stories live. Discover now