(Tryck gärna på följ knappen, endel information kommer ut som bara hänvisas till mina följare. Om du gillade det här kapitlet, får du gärna visa det genom att rösta eller kommentera, då vet jag. Kram)
Natten var perfekt, precis så jag föreställt mig att den skulle vara. Jag har aldrig varit så tillfredsställd i hela mitt liv. Helt nya känslor växte inom mig som jag aldrig ville få nog av. Sam hade gjort den bästa natten i mitt liv och det skulle jag aldrig glömma.
Att vakna upp med Sams nakna muskulösa bröst pressad mot min rygg var inget nytt. Jag älskade att vakna upp på det sättet. En känsla av trygghet fanns inom mig eftersom att jag visste att jag hade honom skyddad vid min sida.
Hans arm låg vilat runt min midja i ett säkert grepp. Jag kunde känna hans hjärta slå mot min rygg och hans lugna andetag mot min nacken. Det var rofyllt att höra honom sova, det har jag alltid tyckt. Han sover så lugn och behagligt att jag ibland måste försäkra mig om att han lever.
Jag sprack upp i ett brett leende när jag tänkte tillbaka på nattens aktivitet. Det kändes som vi varit uppe hela natten, men vid en tidpunkt tog hungern över så vi passade på att äta den färdiga lasagnen som väntade ute i köket.
Jag gnuggade händerna i ögonen och blickade bort mot det ljusa fönstret. Jag hoppades på en fin dag idag med soligt väder. Kanske kunde vi åka till parken med Einar och ta med matsäck. Han hade länge tjatat om att få åka pulka tillsammans med Sebastian och resten av gänget. Jag kunde föreställa mig hur det skulle se ut. Sam och Sebastian som galningarna i en pulkabacke tillsammans med Einar.
"Godmorgon" Sams hesa morgon röst hördes bakom mig. Han drog mig tätare mot honom och placerade en kyss på min varma kind. Jag sprack upp i ett leende så fort jag kände hans läppar mot mig.
"Godmorgon." Smidigt vände jag mig om och la mitt tunga huvud på hans bröst. Han drog sin arm runt mig och strök sin hand upp och ner längst min nakna rygg. Den andra flätade han in i mitt hår. Jag sökte mina kalla fötter ner mot hans som förhoppningsvis var varma.
"Shit, du är jätte kall, kom här." han drog mig närmare honom, la sina fötter över mina och drog täcket över oss ännu mer.
Han kysste mig på huvudet. "Natten var perfekt." jag nickade instämmande.
"Den bästa." Jag strök min hand över hans bröst och la den sedan runt honom.
"Måste vi lämna sängen idag?" jag kysste honom på bröstet och kollade upp för att möta hans ögon. Han kollade förväntansfullt in i mina ögon.
"Troligtvis."
"Tja, jag kommer aldrig låta dig gå härifrån. Jag vill ha dig i min säng hela dagen. Och dagarna efter det och det." jag skrattade till.
"Det låter fantastiskt." Han drog oss runt ett varv så jag hamnade under honom. Jag skrattade till över vår plötsliga vändning och betraktade honom.
Han kysste mig i magen och vandrade sig vidare uppåt längst min nakna hud. Med sina stora händer kupade han mina bröst och kysste dem hetsigt. Jag slängde huvudet bakåt i den fluffiga kudden och log dumt när samma känslor från i natt dök upp.
"Jag älskar dina bröst. Det är helt galet hur man kan älska en kroppsdel så jävla mycket." jag brast ut i skratt "jamena de har perfekt rund from. Sjukt sexiga." jag bet mig försiktigt i läppen och betraktade honom när han lekfullt attackerade mina bröst med sin mun. Hans tunga masserade mina hårda bröstvårtor och nafsade försiktigt.
Efter en kort stund sökte han sig upp mot mina läppar. Jag slingrade mina armar runt hans nacke och for upp med händerna i hans fluffiga och rufsiga hår. Hans läppar var underbara att kyssa. Det var något med hans form och fyllighet som gjorde det så behagligt. Man kunde inte få nog.
VOUS LISEZ
Leendet på hennes läppar
Roman d'amourHope Lundins liv är nog komplicerat som det är. I fem år har hon haft ett tungt ansvar som inneburit att ta hand om sin sjuka mamma och parallellt uppfostrat sin fyra åriga lillebror Einar, helt på egen hand. Hope försöker få ihop livet hemma samt s...