Bang!
Jött a hang a faltól, ahogy két test erőszakosan egymásnak nyomódott. Forró ajkak csókot váltottak, nehéz volt lélegezni. Nem voltak részegek, sem drog hatása alatt nem álltak. Ezek csak olyan fiatalok érzelmei voltak, akiknek szükségük volt egy kis felszabadulásra.
"Unnghhh" tört fel egy elégedett nyögés a fiatalabból. A nyelvük összegabalyodott, amíg a szíve majd kiugrott a helyéről.
Ő volt az egyik junior, aki csatlakozott a klubhoz. Egy érzéssel kezdődött, miszerint kedvelték egymást, de egyikük sem gondolta, hogy ilyen szintre emelkedhet. Soha nem gondolta, hogy kapcsolata lesz egy személlyel ugyanabból a klubból. Szürreális volt.
"Fordulj meg!" a szőke haj tulajdonosa arccal a fal felé fordította a másik személy testét, csókot hintve a tarkójára, amíg egy harapással meg nem jelölte.
"Shia, ne harapj!" a fiatalabb megcsapta a szőke fiút a lábán. De az idősebb személy elhúzta a lábát, mielőtt még egyszer rácsaptak volna.
A T Egyetem úszócsapatának alelnöke megnyalta az ajkait és kezét a fiatalabb pólója alá csúsztatva megcsípte a junior mellbimbóját; büntetésként a testéhez nyomta.
"Uuuhhh.... crazy.... eyyy" a káromkodás hangos volt és az egész teste összerándult.
A nagy kéz játszott még egy ideig, amíg érezte, hogy a másik személy nem bírja már, ezért lejjebb vezette a kezét. Becsúsztatta az ujjait az alsónadrágba és megérintette a fenekét.
A fiatalabb fiú megfeszült és megugrott az érintés alatt, megpróbálta eltávolítani a betolakodó kezet, de megállt, amikor egy mély hang a fülébe suttogott és kuncogott.
"Félsz?"
A kérdés... arra késztette, hogy ne adja fel. Összeszorította a fogait és hagyta, hogy az idősebb megérintse.
Az úszóklub egy tengerparti utat szervezett a juniorok üdvözlésére. Az üdülő a klub alelnökéjé volt, aki mindig jó hangulatban volt. P'Win, a magas, nagy testű és fehérített hajú fiú mindig kitűnt. Jelenleg állva egy üdítőt kortyolgatott és a klub tagjait nézte, akik élvezték a grillezést. Ez egyfajta ünneplés volt a végén az útnak mielőtt visszatértek.
A tábor összes napján különféle játékokat játszottak, beleértve az úszóversenyeket és miegymást.
"Csodálkozzak, ha ezt fogjuk csinálni egész éjjel?" Win különösen senkitől nem kérdezte.
Az úszóklub elnöke mögé lépett. Általában nagyon szigorú volt, ha ezeknek a majmoknak a biztonságáról volt szó, de amiért ez volt az utolsó nap, hagyta őket szórakozni, utána holnap végig fogják aludni az autóutat visszafelé.
"Miért nem szórakozol velük?" kérdezte Win közömbösen, ahogyan Dean nézett vissza rá. Végső soron ez jobb volt, mint az általános tréningjei. Dean tudta, hogy mennyire szereti a partikat.
"Éjfél van, ne felejtsd el emlékeztetni őket, hogy ne legyenek túl hangosak" mondta végül Dean, meglapogatta Win vállait és elsétált. Meg kellett csinálnia az összefoglaló jelentést és el kellett küldenie az edzőnek a táborról.
Win megrázta a fejét. Odakiabált néhány juniornak, hogy legyenek csendesebbek és megfordult, hogy visszamenjen a saját szobájába. Bungalónként hat embert tudtak beosztani, ő majdnem más csapattagokkal osztozott, de üresen maradt két szoba ugyanazon a napon, ezeket lefoglalta magának, mint az üdülő tulajdonosa és mint a klubalelnöknek járó speciális privilégium.
YOU ARE READING
Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)
RomanceLazySheep melléktörténete, jobbára rövid sztorik, melynek első részéből az UWMA című sorozat készült. Természetesen nem az én könyvem, én csak magyarra fordítom. A történet párhuzamos szálon fut az első kötettel. Win és Team szemszögéből van.