Special 15.~Pocky nap

671 47 6
                                    


Az úszóklub alelnöke becsukta az öltözőszekrény ajtaját, miután átöltözött. Ő volt az utolsó a klubszobában, senki más nem maradt. Szokásosan már fésülte volna a haját, de homlokráncolva állt most az öltözőben a furcsa hangot hallgatva, ami arra késztette őt, hogy körbe sétáljon a szobában a zaj forrását kutatva.

'Egy patkány? Ha egy patkány van az öltözőben, akkor Dean egészen biztosan kiírtja onnan.'

Követte a hangot, ami az elsőévesek szekrényeihez vezette őt és meg is találta a rejtélyen zaj okozóját.

"Ne egyél az öltözőben!" kezdte el a szidást, mire a fiatalabb fiú megijedt.

"Hey, P'Win, megijesztettél! Már attól félten, hogy P'Dean vagy." Team, az elsőéves junior lenyugtatta magát, miközben a kezében továbbra is ott tartotta a bűnözés tárgyát.

"Mi az?"

"Pocky, kis idővel ezelőtt elmentem a főzőklubba és láttam, hogy Pharm sokat csinált, nagyon finom." mondta, miközben tovább rágcsált, de a senior egyszer csak lecsapta a kezét.

"Mondtam, hogy ne egyél! Szemtelen kölyök!"

"Hagyjál már. Csak egy kicsit." megvakarta a fejét a fiatalabb. Win erre megforgatta a szemét és megállította a junior kezében lévő utolsó pockyt.

"Ha meg akarsz vesztegetni, akkor most az egyszer elveszem ezt az egyet."

A szeretett juniorja szélesen elmosolyodott és gyorsan a szájába tette az utolsó darabot és csak egy kicsit hagyott meg belőle. A cseles elsőéves felemelte mindkét kezét jelezve, hogy minden elfogyott.

Win szemöldöke megrándult, ahogy felsóhajtott, "Vissza fogom fizetni holnap, hogy olyan keményen kelljen eddzened, hogy a medencébe fulladj! Hess vissza!"

Team boldogan elmosolyodott, de még nem lépett ki a szobából, mivel az úszóklub alelnöke az útját állta, lehajolt és a szájával a junioréhoz közeledett. Egyszer csak a rövid pocky ki lett lopva a szájából a szeme előtt.

"Isteni!" a szőke hajó fiú megnyalta a száját és felnevetett. Integetett és fütyülve kisétált a helységből, egyedül hagyva a ledermedt és remegő juniort.

"Hia, heyy!!!"


Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora