10.fejezet~Légy a legjobb önmagad

1.1K 53 6
                                    

Team emlékezett, hogy egyszer alsóközépiskolában megtapasztalta a szerelmet. Egy rövid és gyors szerelmet. Kevesebb, mint fél évet voltak együtt a barátnőjével és azért szakítottak, mert az érzéseik már nem voltak kölcsönösek többé. Ezután nem volt érdekelt a szerelemben és reggeltő estig az úszásra kezdett koncentrálni. Alsóközéptől középiskoláig és onnan egyetemig folytatta ezt.... Amíg egy bizonyos Phawin nevű illető bele nem került a mindennapjaiba.

...

Phawin Wanishkarnjanakul avagy Hia Win. Egy magas 21 éves fiú, aki minden porcikájában fél a szellemektől. Nem szereti a kenyér héját; az általa utált dolgokat eszi meg először és csak aztán a kedvenceit. Motormániás és mindig megáll kávéért reggel, mielőtt az egyetemre menne. 

Másrészről Team szereti a kísértetes filmeket, bármit megeszik, nem szereti a sebességet- motorozni- és nem szeret kávét inni.

...

A fiú lenézett a telefonjára. A szája széle felfelé görbült, amikor meglátta a Line üzenetet attól, akin éppen a gondolatai jártak.

Összességében semmi közös nem volt bennük.

Winnie the Pool: 'Találkozzunk a kollégium előtt.'

De a fenébe is, már olyan kellemesen elvannak együtt.

***

A fekete japán autó begurult az egyetem parkolójába pont akkor, amikor az óra 9-et mutatott. Az autó tulajdonosa a sofőr mellett az anyósülésen ülve kinyitotta a hátizsákját. Még mindig volt ideje megjelenni az óráján fél 10-kor.

"Hia, mikor kezdődik az órád?"

"Délután, most először a klubba megyek"

Team bólintott, aztán kinyitotta a táskájában lévő műanyag dobozt és beletette a szájába a szendvicset, amit a legjobb barátja adott neki tegnap. Aztán kivett egy másik darabot és leszedte a kenyér héját, mielőtt a mellette ülőnek adta volna.

"Ai Pharmtól van."

"Ha nem edzenél, mostanra elhíztál volna Pharm ételeitől." Phawin megrázta a fejét. Még Ai Dean is, a legjobb barátja is kap ételt a juniortól, akivel a "tartsunk szünetet" időszak közepén vannak. Annak ellenére, hogy Dean nem mondott semmit, az arcára van írva az egész. Alig találkoznak már egymással és több időt tölt úszással, míg a főzni-sütni szerető junior aligha olyan, mint általában.

De nem mintha ő Dean lenne... attól még isteni.

Phawin megevett még néhány szendvicset, aztán fejrázással utasította el Team kérdését, hogy szeretne e még, mivel látta, hogy mennyi maradt csak a dobozban. Ha még több szendvicset venne el, akkor Team egészen biztosan éhen halna még a délutáni szünet előtt.

Miután Team megette a maradék szendvicsét szomorúan nézett az üres dobozra. Titokban el akart menni a boltba, hogy vegyen egy zacskó chipset, mielőtt órára menne, "Miért hívod Ai Pharmot Nongnak?" kérdezte Team kíváncsian. "Nong Pharm így, Nong Pharm úgy udvariasan. Mindeközben engem Ai Teamnek hívsz, emiatt kettősége van a megszólításaidnak." mondta, miközben visszagyömöszölte az üres dobozt a táskájába.

Win felvonta a szemöldökét "Azt akarod, hogy Nongnak szólítsalak?"

"Hey, elvégre én vagyok a legfiatalabb a csoportban."

Ezen az úszóklub alelnöke csak nevetni tudott magában. Pontosan emlékezett, hogy Team a legfiatalabb a csapatban, nem olyan régen lett 18 éves, mégis olyan szenvedélyes volt, hogy Win csak egy lépésre került a börtöntől. (Khm... az az este az üdvözlőtáborban)

Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)Onde histórias criam vida. Descubra agora